Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes

6 maanden Netflix cadeau

http://voda.fo/ne/y6nc9Update 06-07-2015:
Indien je een e-mail hebt ontvangen waar in staat dat je Netflix-abonnement is opgezegd vanwege een betalingsprobleem kun je dit topic raadplegen.

Update 5-6-2015:
Wegens een fout in ons systeem zijn de maandelijkse Netflix kosten niet afgeschreven. Op de Vodafone rekening kan mogelijk een hoger bedrag onder het kopje Content staan. Kijk op je gespecificeerde rekening op My Vodafone onder Content (aankopen via mobiel internet) om te zien om welke periode het gaat. Excuses voor het ongemak! Heb je hier nog vragen over, stel je vraag in een reactie op dit bericht.

Update 12-03-2015:
De actieperiode van 6 maanden gratis Netflix is voor sommige mensen bijna voorbij. Helaas is er door Netflix naar deze klanten hierover een onjuiste e-mail gestuurd.
Mocht je deze e-mail ontvangen hebben, dan kun je die negeren. Vodafone zal jou op de hoogte stellen van de einddatum en over de opties die je hierna hebt.

Update 02-01-2015: De Netflix actie is momenteel voorbij. Klanten die hun bestelling voor of op 31 december hebben geplaatst kunnen wel nog gebruik maken van 6 maanden gratis Netflix.

NB: Registratie kan pas plaatsvinden nadat je de sms met de activatielink hebt ontvangen.


Met de introductie van 4G opende zich een wereld aan nieuwe mogelijkheden. Je kunt bijvoorbeeld jouw favoriete films en series overal kijken op je Smartphone via Netflix. En als je nu een Vodafone Red, Red Super of Red Plus abonnement óf de 1GB Videobundel aansluit krijg je ook nog 6 maanden Netflix cadeau! Ook als je vanaf 1 december 2014 via de Vodafone Winkel, Belcompany of telefonisch een nieuw Mobiel Breedband Basis of Mobiel Breedband Extra abonnement aansluit kun je gebruik maken van deze actie. Hoe cool is dat? Kijk op onze website voor meer informatie over deze actie en de voorwaarden.

Heb je na het lezen van onze actiepagina toch nog vragen? Hieronder beantwoorden we de meest gestelde vragen:
Voor wie geldt de actie?
In welke periode kan ik gebruik maken van deze actie?
Hoe vaak kan ik gebruik maken van de actie?
Ik voldoe aan de voorwaarden van de actie, maar ik heb geen sms ontvangen.
Ik ben al klant bij Netflix. Kan ik toch gebruik maken van de actie?
Hoe sluit ik Netflix aan op mijn Smartphone?
Ik heb problemen met het in gebruik nemen van Netflix. Wat kan ik doen?
Welk netwerk heb ik nodig om Netflix te kunnen kijken?
Hoeveel data gebruik ik per uur als ik Netflix kijk?
Hoe zit het met mijn datakosten?
Ik wil Netflix kijken, maar mijn databundel is bijna leeg. Wat kan ik doen?
Hoe kan ik mijn Netflix account opzeggen?
Hoe kan ik Netflix activeren met iTunes

Voor wie geldt de actie?
Netflix is voor 6 maanden inbegrepen bij een nieuwe aansluiting of een verlenging naar Red, Red Super of Red Plus abonnement. En ook als je vanaf 1 december 2014 via de Vodafone Winkel, Belcompany of telefonisch een nieuw Mobiel Breedband Basis of Mobiel Breedband Extra abonnement aansluit.
Wil je de actie aansluiten bij je nieuwe Mobiel Breedband Basis of Mobiel Breedband Extra abonnement (vanaf 1 december 2014)? Geef dan even je e-mailadres door bij je bestelling. Je ontvangt dan na ongeveer 10 dagen een e-mail met instructies voor de activatie.
Ben je al Vodafone klant? Sluit dan de 1GB Videobundel aan om gebruik te kunnen maken van deze actie. De eerste maand krijg je deze bundel naar rato, dus het aantal MB's is afhankelijk van de aansluitdatum. Je kunt deze bundel aansluiten als je een Bel+Sms+Web, Smart, Red Essential, Red of Red Super abonnement hebt. Dit kan op de volgende manier:

  • via My Vodafone
  • via de My Vodafone App
  • sms VIDEO BUNDEL AAN naar 4000
In welke periode kan ik gebruik maken van deze actie?

  • De actieperiode loopt van 1 september 2014 tot en met 31 december 2014
  • De actieperiode voor Mobiel Breedband Basis en Mobiel Breedband Extra loopt van 1 december 2014 tot en met 31 december 2014
  • Je kunt tot drie maanden na activatie van je abonnement of BloX de Netflix actie activeren
  • Nadat je je via offers.vodafone.com/nl hebt geregistreerd gaan de gratis zes maanden Netflix in
  • Na zes maanden wordt automatisch € 8,99 per maand in rekening gebracht, tenzij je tijdig opzegt. Je kunt je Netflix abonnement tot drie dagen voor het einde van de actieperiode opzeggen
Hoe vaak kan ik gebruik maken van de actie?
Je kunt maar één keer gebruik maken van Netflix actie

Ik voldoe aan de voorwaarden van de actie, maar ik heb geen sms ontvangen.
Heb je na activatie van je priceplan of BloX, na 12 dagen geen sms ontvangen? Ga dan met je telefoon naar offers.vodafone.com/nl. Zorg dat je bent verbonden met Vodafone via 2G, 3G of 4G. Via wifi kun je je niet registreren.

Ik ben al klant bij Netflix. Kan ik toch gebruik maken van de actie?
Als je al een Netflix account hebt kun je nog steeds profiteren van de actie. De waarde van deze actie (€ 53,94) wordt dan toegevoegd aan je bestaande Netflix account. De duur van de actie wordt bepaald door het type Netflix account waar je gebruik van maakt.

Hoe sluit ik Netflix aan op mijn Smartphone?
Volg de link uit de sms of gebruik deze link via je telefoon: offers.vodafone.com/nl.

NB: Zorg dat je bent verbonden met Vodafone via 2G, 3G of 4G. Via wifi kun je je niet registreren.
Vanaf daar doorloop je onderstaande 4 stappen.



Ik heb problemen met het in gebruik nemen van Netflix. Wat kan ik doen?
We raden je aan om even te wachten en dan opnieuw te beginnen via deze link via je telefoon: offers.vodafone.com/nl. Zorg dat je bent verbonden met Vodafone via 2G, 3G of 4G. Via wifi kun je je niet registreren. Heb je dat al een paar keer geprobeerd? Neem dan contact op met onze Smartphone Crew via 1201.
Heb je na registratie problemen met inloggen in Netflix? Neem dan contact via de NETFLIX support site: https://help.netflix.com/help. Vanaf daar kun je via live chat je probleem melden.

Welk netwerk heb ik nodig om Netflix te kunnen kijken?
Netflix werkt op 3G, 4G en Wi-Fi netwerken. Let op: er komen extra datakosten bij hetNetflix kijken in het buitenland. In het buitenland werkt Netflix alleen in de landen waar Netflix al live staat.

Hoeveel data gebruik ik per uur als ik Netflix kijk?
Het gebruik hangt af van de kwaliteit van de stream die op Netflix gekozen wordt. Je kunt dit instellen via https://www.netflix.com/youraccount. Ga dan naar Your Profile -> Playback settings.
Er zijn 3 verschillende instellingen (het gebruik is een schatting per stream):

  • Low (0.3 GB per uur)
  • Medium (SD: 0.7 GB per uur)
  • High (HD: 3 GB per uur, 3D: 4.7 GB per uur, Ultra HD 4K: 7 GB per uur)
  • Auto (hiermee wordt de hoogst mogelijke kwaliteit geleverd, gebaseerd op jouw actuele datasnelheid)
Hoe zit het met mijn datakosten?

  • Als je Netflix kijkt via je telefoon heb je een dataverbinding nodig
  • De verbruikskosten worden verrekend via de databundel van je abonnement
  • Is je databundel leeg, sluit dan een aanvullende databundel aan. Mogelijkheden vind je hier: www.vodafone.nl/flexibeledata
  • Wil je Netflix kijken in het buitenland? Dan betaal je wel extra datakosten. Bekijk de buitenlandse tarieven
Ik wil Netflix kijken, maar mijn databundel is bijna leeg. Wat kan ik doen?
Hoe kan ik mijn Netflix account opzeggen?

  • Dit kan via www.netflix.com/youraccount. 17 dagen voor het einde van de actieperiode sturen we je een sms. Netflix is tot drie dagen voor het einde van elke abonnementsmaand opzegbaar. Je hebt na de sms dus nog 14 dagen om op te zeggen. Na het afmelden kun je nog tot het einde van je laatste abonnementsmaand Netflix blijven kijken
  • Je kunt je Netflix abonnement gedurende de 6 maanden opzeggen en toch blijven kijken tot het einde van de promotieperiode
Hoe kan ik Netflix activeren met iTunes?

  • Als je Netflix met je iTunes account betaalt, ga dan svp eerst naar iTunes en zeg hier je betaling op.
  • Je kunt nu de activatie via Vodafone doorvoeren
  • Op het eind van de looptijd van de Vodafone actie, activeer je de betaling weer in iTunes (laat je het liever via Vodafone doorlopen, dan kan dat uiteraard ook)
  • Onder www.netflix.com/youraccount kun je zien dat het tegoed van Vodafone er bij geschreven is


Nu weet je écht alles over onze Netflix actie. Heb je nog vragen stel ze dan in dit topic.
Geen vragen? Ga dan lekker chillen en kijk naar jouw favoriete serie of film. En met Vodafone kan dat nu overal 😄




Mijn favoriete serie op Netflix is momenteel 'Orange is the new Black'. Wat is jouw favoriet?





170 Reacties 170
arjan_v_h

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
En hoppa 2 uur na de laatste post smsje met de link.
Gelijk aangemeld en het werkt prima. De komende 6 maanden geen rekening voor 🙂

Dank je wel voor de topservice!
Lees een hoop geklaag soms op het forum en ik vind dat als iets dan soepel verloopt dat best even gezegd mag worden. Dus top!
Thewessen

Stamgast
  • 76Posts
  • 2Oplossingen
  • 19Likes
Dat "geklaag" is in de meeste gevallen ook niet onterecht, daar het activeren van deze aktie niet bij iedereen even soepel verloopt. Jou uitspraak zal verder ook niet kwaad bedoeld zijn, maar dat de meeste klachten niet ongegrond zijn mag ook gezegd zijn.
arjan_v_h

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Bedoelde het inderdaad niet rot. Meer dat een forum in de regel gebruikt wordt om te klagen (en dat doe ik zelf ook als het nodig is) maar ik vond dat als het dan goed gaat dat ook best even gezegd mag worden. Hoop dat hij zo wat duidelijker is.
Thewessen

Stamgast
  • 76Posts
  • 2Oplossingen
  • 19Likes
@arjan_v_h

Ik was er eigenlijk ook wel van overgtuigd, dat ik jou opmerking als zijnde positief moest opvatten. Ik ben het overigens volledig met jou eens, dat ook de positieve zaken hier wel eens wat vaker onder de aandacht gebracht mogen worden. Het forum begint steeds meer op een "klaagmuur" te lijken, en als de klachten echt gegrond zijn, zal ik de laatste zijn die van mening is dat ze maar onder de tafel geveegd kunnen worden. Maar wat je steeds meer ziet is dat men elkaar om de kleinste onbenulligheid voor rotte vis gaat uitmaken. En dat is absoluut nergens goed voor, en je lost er zeer zeker geen problemen mee op. Maar goed, we zullen er maar van uit gaan dat de meeste opmerkingen in negatieve zin geplaatst worden als zijnde uiting van frustratie, en zoals je weet wordt de soep nooit zo heet gegeten als dat ze wordt opgediend.

Kudo is overigens reeds retour.

Groet,

Marcel
BiancaFoppen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ken nergens vinden waar ik andere topic erover kan openen dus maar even zo...
Ik heb vandaag mijn abo verlengt en heb een samsung s5 genomen. Ik krijg hierbij de tab 3 7" en 6 maanden netflix... Ik heb eigenlijk helemaal geen info gehad hoe ik dit moet doen... Ik heb de stappen hierboven geprobeert en dan zegt ie dat er niks is voor mij... Hoe kan dit en wat moet ik doen?
arjan_v_h

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Voor wat betreft de tab kan ik je geen antwoord geven.
Maar ik heb vorige week donderdag verlengd en kreeg vandaag netjes een sms met de link erin om netflix te regelen. Zal denk ik een paar dagen verwerking van je verlenging overheen gaan, maar dan kan ook jij genieten van netflix.

Alvast veel plezier.
24twaalf

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@arjan / anderen: is je abonnement ook al direct in gegaan? Ik heb nl. ruim een week geleden verlengd, maar nog steeds geen sms ontvangen en ook de "offers" link werkt ook niet bij me.
Mijn verlenging gaat pas in per 15 dec, maar dat mag geen issue zijn toch?
arjan_v_h

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Bij mij is de verlenging wel gelijk ingegaan.
Ik was ook in de veronderstelling dat dit bij een verlenging altijd standaard was, maar als ik jou zo lees blijkbaar niet. Wellicht dat het daar aan ligt. maar daar zal een mod vast meer van weten.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@24twaalf,

Heb je verlengd met een Sim-Only abonnement? Dan gaat je abonnement inderdaad pas in per einddatum. gelukkig duurt de actie tot 31 december, dus in jouw geval val je hier binnen:). Je kunt er dus toch gebruik van maken, zodra je abo is ingegaan.
wappelsap

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook mijn abbonement verlengd (RED essential) en ook geen mail wat betreft netlflix ontvangen. Wanneer ik naar offers.vodafone.com/nl toe ga, staat er dat er geen offers available zijn voor mij. Hoe kan ik daar wat aan doen?
arjan_v_h

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Wanneer heb je verlengd?
Bij mij was het na 4 dagen dat ik de sms kreeg met de link om te activeren.
24twaalf

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Annabelle_ Helder antwoord, jammer dat daar niks over gezegd is tijdens de verkoop. Was voor mij echt een reden om nu al te verlengen (zal niet de eerste keer zijn dat ik vroeg verleng en er later betere (mobiele :D) voorwaarden komen).

billyberndes

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
lijkt me wel wat netflix.
sfarina

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb vorige week vrijdag verlend en heb nog geen sms ontvangen, ook als ik naar offers.vodafone.com/nl ga staat er dat er geen media pakketen beschikbaar zijn. Moet ik nu contact opnemen met de klantenservice of nog even wachten?
arjan_v_h

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Als je nu nog niks gehad hebt zou ik even contact met ze opnemen ja
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@sfarina

Ik neem aan dat je ondertussen al meer duidelijkheid hebt? 😄
JeffV

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben reeds klant van Netflix, welke wordt gefactureerd via iTunes, hoe kan ik de promotie van Vodafone toch bij mij laten werken?

Als ik nu namelijk inlog, krijg ik verder geen melding dat ik iets moet activeren o.i.d.?

Graag jullie hulp...
Thewessen

Stamgast
  • 76Posts
  • 2Oplossingen
  • 19Likes
@JeffV

Als je gefactureerd wordt via iTunes, dan kun je niet deelnemen aan de aktie. Ik had dat probleem ook. De enige oplossing is dat je bij iTunes je abonnement voor Netflix doet opzeggen. Gedurende de periode waar je reeds voor betaald hebt, blijft je streamingsabbonement gewoon van kracht, en kun je gewoon gebruik maken van Netflix (je hebt er immers voor betaald). Op een gegeven moment krijg je vanzelf van Netflix een email waarin ze schrijven dat ze het jammer vinden dat je hun gaat verlaten. Rond diezelfde tijd zal er in je accountgegevens bij Netflix (wel even inloggen bij Netflix.com) te zien zijn dat je geen streamingsabonnement meer hebt. Vanaf dat moment kun je je opnieuw aanmelden voor Netflix. Let er wel op dat je de betalingen nu laat lopen via bijv. je creditcard of ideal (uiteraard niet weer via iTunes). Als je je eenmaal opnieuw aangemeld hebt, zul je op een gegeven moment in je accountgegevens zien dat je weer een geldig streamingsabonnement hebt. Je kunt overigens gewoon gebruik blijven maken van dezelfde gebruikersnaam en hetzelfde wachtwoord als voorheen (in feite wijzig je dus alleen de betalingsmethode met een te verwaarlozen onderbreking van je lidmaatschap). Vanaf het moment dat je weer een geldig streamingsabonnement hebt, kun je in principe gewoon deelnemen aan de aktie van Vodafone. Je bent dan immers weer een bestaande betalende klant van Netflix. Echter niet meer door tussenkomst van iTunes. Maak echter nog geen gebruik van de aktie als je niet zeker weet dat je weer een geldig streamigsabonnement hebt. Als je in je accountgegevens bij Netflix ziet dat je weer een geldig abonnement hebt, zou ik voor de zekerheid gewoon een dag of twee wachten met de aktie. Dit om zeker te zijn dat je gegevens in de systemen van Netflix volledig verwerkt zijn.

Succes.


sylwester2014

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
onlangs simonly red essentials afgesloten met de gedachte dat 6 manden netflix cadeau bij zit.
indruk wordt duidelijk gewekt op de website van vodafone dat netflix wel erbij zit.

Na telefoontje klantenservice werd mij verteld dat ik ook niet de enigste ben met die klacht.
Ik kon wel duurdere abbo nemen.......
Of opzeggen....zit pas 10 dagen bij vodafone

Helaas zijn problemen bij vodafone nog niet opgelost.........was ooit klant....
ik dacht,het zou nu goed zijn.....................helaas niet.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@sylwester2014

Op de bestelpagina staat het volgende:

6 maanden Netflix + 1 maand Eindeloos Internet

Bij een Red, Red Super of Red Plus abonnement krijg je nu 6 maanden Netflix!

Zoals je kunt zien staat Red Essentials er niet bij. Dan is het dus ook vanzelfsprekend dat de Netflix actie niet voor dat abonnement geldt. Ik vind het jammer om te lezen dat je gevoel hierdoor niet zo positief is, maar het staat wel duidelijk op onze website bij welke abonnementen de actie geldt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic