Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes

6 maanden Netflix cadeau

http://voda.fo/ne/y6nc9Update 06-07-2015:
Indien je een e-mail hebt ontvangen waar in staat dat je Netflix-abonnement is opgezegd vanwege een betalingsprobleem kun je dit topic raadplegen.

Update 5-6-2015:
Wegens een fout in ons systeem zijn de maandelijkse Netflix kosten niet afgeschreven. Op de Vodafone rekening kan mogelijk een hoger bedrag onder het kopje Content staan. Kijk op je gespecificeerde rekening op My Vodafone onder Content (aankopen via mobiel internet) om te zien om welke periode het gaat. Excuses voor het ongemak! Heb je hier nog vragen over, stel je vraag in een reactie op dit bericht.

Update 12-03-2015:
De actieperiode van 6 maanden gratis Netflix is voor sommige mensen bijna voorbij. Helaas is er door Netflix naar deze klanten hierover een onjuiste e-mail gestuurd.
Mocht je deze e-mail ontvangen hebben, dan kun je die negeren. Vodafone zal jou op de hoogte stellen van de einddatum en over de opties die je hierna hebt.

Update 02-01-2015: De Netflix actie is momenteel voorbij. Klanten die hun bestelling voor of op 31 december hebben geplaatst kunnen wel nog gebruik maken van 6 maanden gratis Netflix.

NB: Registratie kan pas plaatsvinden nadat je de sms met de activatielink hebt ontvangen.


Met de introductie van 4G opende zich een wereld aan nieuwe mogelijkheden. Je kunt bijvoorbeeld jouw favoriete films en series overal kijken op je Smartphone via Netflix. En als je nu een Vodafone Red, Red Super of Red Plus abonnement óf de 1GB Videobundel aansluit krijg je ook nog 6 maanden Netflix cadeau! Ook als je vanaf 1 december 2014 via de Vodafone Winkel, Belcompany of telefonisch een nieuw Mobiel Breedband Basis of Mobiel Breedband Extra abonnement aansluit kun je gebruik maken van deze actie. Hoe cool is dat? Kijk op onze website voor meer informatie over deze actie en de voorwaarden.

Heb je na het lezen van onze actiepagina toch nog vragen? Hieronder beantwoorden we de meest gestelde vragen:
Voor wie geldt de actie?
In welke periode kan ik gebruik maken van deze actie?
Hoe vaak kan ik gebruik maken van de actie?
Ik voldoe aan de voorwaarden van de actie, maar ik heb geen sms ontvangen.
Ik ben al klant bij Netflix. Kan ik toch gebruik maken van de actie?
Hoe sluit ik Netflix aan op mijn Smartphone?
Ik heb problemen met het in gebruik nemen van Netflix. Wat kan ik doen?
Welk netwerk heb ik nodig om Netflix te kunnen kijken?
Hoeveel data gebruik ik per uur als ik Netflix kijk?
Hoe zit het met mijn datakosten?
Ik wil Netflix kijken, maar mijn databundel is bijna leeg. Wat kan ik doen?
Hoe kan ik mijn Netflix account opzeggen?
Hoe kan ik Netflix activeren met iTunes

Voor wie geldt de actie?
Netflix is voor 6 maanden inbegrepen bij een nieuwe aansluiting of een verlenging naar Red, Red Super of Red Plus abonnement. En ook als je vanaf 1 december 2014 via de Vodafone Winkel, Belcompany of telefonisch een nieuw Mobiel Breedband Basis of Mobiel Breedband Extra abonnement aansluit.
Wil je de actie aansluiten bij je nieuwe Mobiel Breedband Basis of Mobiel Breedband Extra abonnement (vanaf 1 december 2014)? Geef dan even je e-mailadres door bij je bestelling. Je ontvangt dan na ongeveer 10 dagen een e-mail met instructies voor de activatie.
Ben je al Vodafone klant? Sluit dan de 1GB Videobundel aan om gebruik te kunnen maken van deze actie. De eerste maand krijg je deze bundel naar rato, dus het aantal MB's is afhankelijk van de aansluitdatum. Je kunt deze bundel aansluiten als je een Bel+Sms+Web, Smart, Red Essential, Red of Red Super abonnement hebt. Dit kan op de volgende manier:

  • via My Vodafone
  • via de My Vodafone App
  • sms VIDEO BUNDEL AAN naar 4000
In welke periode kan ik gebruik maken van deze actie?

  • De actieperiode loopt van 1 september 2014 tot en met 31 december 2014
  • De actieperiode voor Mobiel Breedband Basis en Mobiel Breedband Extra loopt van 1 december 2014 tot en met 31 december 2014
  • Je kunt tot drie maanden na activatie van je abonnement of BloX de Netflix actie activeren
  • Nadat je je via offers.vodafone.com/nl hebt geregistreerd gaan de gratis zes maanden Netflix in
  • Na zes maanden wordt automatisch € 8,99 per maand in rekening gebracht, tenzij je tijdig opzegt. Je kunt je Netflix abonnement tot drie dagen voor het einde van de actieperiode opzeggen
Hoe vaak kan ik gebruik maken van de actie?
Je kunt maar één keer gebruik maken van Netflix actie

Ik voldoe aan de voorwaarden van de actie, maar ik heb geen sms ontvangen.
Heb je na activatie van je priceplan of BloX, na 12 dagen geen sms ontvangen? Ga dan met je telefoon naar offers.vodafone.com/nl. Zorg dat je bent verbonden met Vodafone via 2G, 3G of 4G. Via wifi kun je je niet registreren.

Ik ben al klant bij Netflix. Kan ik toch gebruik maken van de actie?
Als je al een Netflix account hebt kun je nog steeds profiteren van de actie. De waarde van deze actie (€ 53,94) wordt dan toegevoegd aan je bestaande Netflix account. De duur van de actie wordt bepaald door het type Netflix account waar je gebruik van maakt.

Hoe sluit ik Netflix aan op mijn Smartphone?
Volg de link uit de sms of gebruik deze link via je telefoon: offers.vodafone.com/nl.

NB: Zorg dat je bent verbonden met Vodafone via 2G, 3G of 4G. Via wifi kun je je niet registreren.
Vanaf daar doorloop je onderstaande 4 stappen.



Ik heb problemen met het in gebruik nemen van Netflix. Wat kan ik doen?
We raden je aan om even te wachten en dan opnieuw te beginnen via deze link via je telefoon: offers.vodafone.com/nl. Zorg dat je bent verbonden met Vodafone via 2G, 3G of 4G. Via wifi kun je je niet registreren. Heb je dat al een paar keer geprobeerd? Neem dan contact op met onze Smartphone Crew via 1201.
Heb je na registratie problemen met inloggen in Netflix? Neem dan contact via de NETFLIX support site: https://help.netflix.com/help. Vanaf daar kun je via live chat je probleem melden.

Welk netwerk heb ik nodig om Netflix te kunnen kijken?
Netflix werkt op 3G, 4G en Wi-Fi netwerken. Let op: er komen extra datakosten bij hetNetflix kijken in het buitenland. In het buitenland werkt Netflix alleen in de landen waar Netflix al live staat.

Hoeveel data gebruik ik per uur als ik Netflix kijk?
Het gebruik hangt af van de kwaliteit van de stream die op Netflix gekozen wordt. Je kunt dit instellen via https://www.netflix.com/youraccount. Ga dan naar Your Profile -> Playback settings.
Er zijn 3 verschillende instellingen (het gebruik is een schatting per stream):

  • Low (0.3 GB per uur)
  • Medium (SD: 0.7 GB per uur)
  • High (HD: 3 GB per uur, 3D: 4.7 GB per uur, Ultra HD 4K: 7 GB per uur)
  • Auto (hiermee wordt de hoogst mogelijke kwaliteit geleverd, gebaseerd op jouw actuele datasnelheid)
Hoe zit het met mijn datakosten?

  • Als je Netflix kijkt via je telefoon heb je een dataverbinding nodig
  • De verbruikskosten worden verrekend via de databundel van je abonnement
  • Is je databundel leeg, sluit dan een aanvullende databundel aan. Mogelijkheden vind je hier: www.vodafone.nl/flexibeledata
  • Wil je Netflix kijken in het buitenland? Dan betaal je wel extra datakosten. Bekijk de buitenlandse tarieven
Ik wil Netflix kijken, maar mijn databundel is bijna leeg. Wat kan ik doen?
Hoe kan ik mijn Netflix account opzeggen?

  • Dit kan via www.netflix.com/youraccount. 17 dagen voor het einde van de actieperiode sturen we je een sms. Netflix is tot drie dagen voor het einde van elke abonnementsmaand opzegbaar. Je hebt na de sms dus nog 14 dagen om op te zeggen. Na het afmelden kun je nog tot het einde van je laatste abonnementsmaand Netflix blijven kijken
  • Je kunt je Netflix abonnement gedurende de 6 maanden opzeggen en toch blijven kijken tot het einde van de promotieperiode
Hoe kan ik Netflix activeren met iTunes?

  • Als je Netflix met je iTunes account betaalt, ga dan svp eerst naar iTunes en zeg hier je betaling op.
  • Je kunt nu de activatie via Vodafone doorvoeren
  • Op het eind van de looptijd van de Vodafone actie, activeer je de betaling weer in iTunes (laat je het liever via Vodafone doorlopen, dan kan dat uiteraard ook)
  • Onder www.netflix.com/youraccount kun je zien dat het tegoed van Vodafone er bij geschreven is


Nu weet je écht alles over onze Netflix actie. Heb je nog vragen stel ze dan in dit topic.
Geen vragen? Ga dan lekker chillen en kijk naar jouw favoriete serie of film. En met Vodafone kan dat nu overal 😄




Mijn favoriete serie op Netflix is momenteel 'Orange is the new Black'. Wat is jouw favoriet?





170 Reacties 170
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Thewessen,

Bedankt voor het delen! Jammer dat je heen en weer gestuurd wordt, dat is uiteraard niet prettig.

Ik hoop dat het maandag kan worden opgelost. Ook nog een prettige avond gewenst!
Thewessen

Stamgast
  • 76Posts
  • 2Oplossingen
  • 19Likes
Hallo@Marc,

Nou, er zijn zaken in het leven waar men zich drukker over zou kunnen maken. Kwestie van relativeren. Wil natuurlijk niet zeggen dat je zit te wachten op dergelijke onbenullige probleempjes, maar het zal wel goed komen.

Groetjes, en fijne avond,

Marcel
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @Thewessen,

Daar ben ik het helemaal mee eens :D.
Thewessen

Stamgast
  • 76Posts
  • 2Oplossingen
  • 19Likes
@marc@Maartje,

Hallo Marc en Maartje. Hier het vervolg op het activeringsprobleem voor Netflix.

Ben vanmiddag (gelukkig net tijdens de middagpauze) terug gebeld door jullie klantenservice. Na mijn verhaal gedaan te hebben, heeft de medewerker van de klantenservice inderdaad mijn Netflixaccount gewist in het systeem. Het abonnement was vervolgens ook niet meer terug te vinden in de "Mijn vodafone App". Ik zou mij nu volgens de medewerker weer gewoon moeten kunnen aanmelden via "https://offers.vodafone.com/nl". Niets is echter minder waar. Als ik mij nu via de link probeer aan te melden, krijg ik als het ware de melding dat mijn nummer reeds gebruikt is voor de activering, en dat dit niet nog eens kan.

Probleem dus nog steeds niet opgelost, en straks maar weer bellen met de klantenservice. Het is niet anders. Heeft wel als voordeel dat ik van de straat ben en dus geen kattekwaad kan uithalen (voor zover een 50-jarige natuurlijk katttekwaad uithaalt).

Voortzetting volgt in ierder geval.

Groetjes,

Marcel
manie

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@Djaleesz

Mij is het inderdaad gelukt! Zie pagina 2.
Zorgen dat je op 3g zit zodat Vodavone via internet je telefoonnummer kan herkennen. ( Via Wifi kan dit niet. )
Dit is altans mijn conclusie aan de procedure en de onduidelijkheid daarin.

Overigens verrekend Netflix het tegoed netjes.
Via mijn account zie ik in de interface bij netflix netjes nu nog staan:
"Je hebt een tegoed van € 39,95 dat zal worden toegepast op de factuur van volgende maand."
( Wel even inloggen via een browser, geen idee of het in Netflix app's ook verschijnt.)

Makkelijk was anders, maar ik ben ondertussen erg happy met deze actie 🙂

Groet,
Armnand
job_d

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb geprobeerd mijn Netflix te activeren. Ik zit op op mijn telefoon en op 3G, en ik krijg ook dezelfde foutmelding als die ik eerder op dit forum gelezen heb. (Netflix couldn't find a customer for msidsn:316xxxxxxxx.) Ik heb al een netflix account en probeer het hieraan toe te voegen. Iemand een idee hoe ik dit nu op kan lossen?

Heeft iemand al een oplossing voor dit probleem gevonden?
Thewessen

Stamgast
  • 76Posts
  • 2Oplossingen
  • 19Likes
@job_d,

Ga op je iPhone naar "Instellingen - Safari". Vervolgens staat er bijna onder aan de pagina "Wis geschiedenis en websitedata" (blauwe tekst). Druk hier op. Druk vervolgens op "Wis geschiedenis en data" (rode tekst). Verlaat vervolgens de "Instellingen", en probeer nogmaals de link in de door jou ontvangen SMS (https://offers.vodafone.com/nl). Nu zou het moeten werken.

Bij mij lukte het tenminste op die manier.

Volgens mij maakt het overigens niks uit of je nu op 3G, 4G of WiFi zit. Het enige verschil is dat op 3G/4G je mobiele nummer herkend wordt en vervolgens automatisch in het invulveld verschijnt, terwijl je op WiFi zelf even je mobiele nummer moet invullen. Er is namelijk maar slechts 1 klant/abonnement met specifiek dat mobiele nummer. Mocht je het op de PC/laptop doen via WiFi, houd dan wel je mobiele telefoon bij de hand. Je moet namelijk vervolgens een 4 cijferige code invullen die je via SMS ontvangt.


guesswho

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb er ook problemen mee aan met de klantenservice kom ik er gewoon niet uit. Vorige maand mn abonnement verlengd, red, en geen sms gehad voor netflix. Via de link die op jullie site vermeld is (wifi uit) en krijg de melding dat er geen andere entertainmentpakketten zichbaar zijn. Nog steeds geen netfkix dus. Er zou een case aangemaakt worden maar ik hoor er helemaal niks meer van terug! Het toestel en nummer zijn in gebruik door mijn (volwassen) dochter en zij wordt niet geholpen omdat ze de contractant niet is (zij heeft het via twitter geprobeerd,daar had men ook geen idee). Erg vervelend dit want zij kan het beter uitleggen dan ik!
Hoe kan dit opgelost worden want de netflix actie was een rede tot verlening!
LykyD

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,

Ik ben een fervent Netflix gebruiker, dus erg blij met de actie. In eerste instantie geen sms gehad en dat was snel opgelost, heb er nu twee gehad.

Helaas kom ik er dan niet meer uit, heb het volgende al geprobeerd:

- via 3g inloggen;
- Data en geschiedenis wissen
- Meerdere keren geprobeerd op verschillende tijdstippen.

Vanochtend leek het erop dat het ging lukken, ik moest in ieder geval inloggen bij Netflix, alleen in Netflix zelf gebeurde niks. Ook bij mijn accountgegevens staat dat ik gewoon mijn maandbedrag moet betalen.

Later weer geprobeerd en nu stond er in mijn Netflix account dat ik de Vodafone Cadeaubon moet activeren, helaas geeft hij dan weer de melding 'Netflix couldn't find a customer for msisdn'.

Iemand nog ideeën? Anders wil ik liever een code ontvangen van Vodafone waarmij ik het bedrag bij Netflix kan inwisselen.

Thewessen

Stamgast
  • 76Posts
  • 2Oplossingen
  • 19Likes
Het systeem met de code was naar mijn mening ook een betere optie geweest. Als Vodafone iedere klant die in aanmerking komt voor de aktie eenmalig via SMS had voorzien van een code, goed voor 6 maanden Netflix, dan waren er gegarandeerd minder problemen geweest, zowel voor de klant als voor Vodafone. De code wissel je vervolgens in via de website van Netflix, en klaar ben je. Veel minder kans op technische problemen en vastlopende computersystemen.

Ik snap natuurlijk ook het standpunt van Vodafone wel. Met het door hun gekozen activeringssysteem kan ook alleen maar de rechthebbende klant, met het hierbij behorende mobiele nummer, gebruik maken van de aktie. Dus waarschijnlijk minder kans dat iemand gebruik maakt van de aktie die er geen recht op heeft. Geef ik namelijk de ontvangen code aan mijn buurman, die misschien nog niet eens klant van Vodafone is, dan kan hij deze waarschijnlijk gewoon inwisselen, terwijl Vodafone dan voor 6 maanden zijn abonnement moet gaan betalen. Dat is echter in de ogen van Vodafone natuurlijk niet de bedoeling van de aktie. Als ik echter, bij het door Vodafone nu verkozen systeem, op de activeringspagina de persoonlijke gegevens van mijn buurman invul (of zijn reeds bij Netflix bestaande inloggegevens), wie gaat er dan gebruik maken van de 6 maanden gratis Netflix? Dus naar mijn mening waarschijnlijk lood om oud ijzer in dit geval, voor wat voor systeem je kiest.

Feit blijft echter naar mijn mening dat het systeem met de code zeer zeker voor minder problemen gezorgd zou hebben. Vodafone heeft die keuze nou eenmaal niet gemaakt, dus daar zullen wij ons dan bij neer moeten leggen. Een gegeven paard moet je nou eenmaal niet in zijn bek kijken. Scheelt helaas alleen een hoop tijd en bellen met de klantenservice van Vodafone.
job_d

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor de tip, helaas geen succes.
Ik heb overigens een android telefoon, maar dat doet niks af aan de rest.

Ik kom steeds netjes op de netflix pagina, daar klik ik dan op de knop om de cadeaubon in te wisselen, en zodra ik daar op klik gaat het fout. Dan zegt netflix dat er een fout is opgetreden, stuurt me terug naar de vodafone site waar dan komt te staan dat: netflix couldn't find a customer for msisdn: 316xxxxxxxx.

Ik heb dit probleem als ik het via mijn telefoon doe, en ook als ik het op een computer doe en dan via de sms code inlog.
Thewessen

Stamgast
  • 76Posts
  • 2Oplossingen
  • 19Likes
En dat is net het punt waar het in mijn vorige post om draait. Bij het huidige activeringssysteem is zowel het computersysteem van Vodafone als het computersysteem van Netflix gekoppeld aan de mobiele nummers van de klanten die proberen te activeren. En ergens gaat er bij dit activeringssysteem dus iets behoorlijk mis, wat waarschijnlijk veroorzaakt wordt door steeds strenger wordende beveiligingsinstellingen. Deze beveiligingsinstellingen moeten er nu eenmaal zijn, maar doordat ze technisch gezien steeds ingewikkelder worden, wordt het nagenoeg ook onwerkbaar, hoe jammer dat ook moge zijn. Had Vodafone gekozen voor een eenmalige (cadeau)code die in te wisselen is via de site van Netflix, dan waren er ongetwijfeld een stuk minder problemen geweest voor zowel de klant als Vodafone als Netflix. Dit laatste is echter niet zo, dus.......... De rest kun je naar alle waarschijnlijkheid zelf wel invullen.
Antoinettevh

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Vodafone,

Zojuist ontving ik onderstaande sms van Vodafone. Nu heb ik al een netflix abonnement, dus ik wil graag dat het bedrag als tegoed op mijn account wordt bijgeschreven. Nu lukt dit niet als op de link klik die in de sms staat vermeld. Hoe moet ik dit doen?

Ik hoor graag.
Antoinette

Activeer jouw 6 maanden Netflix cadeau via https://offers.vodafone.com/nl Misschien ben je het vergeten of er nog niet aan toegekomen, maar jouw 6 maanden Netflix cadeau als onderdeel van je nieuwe Vodafone abonnement wachten nog steeds op je! Heb je al Netflix? Ook dan profiteer je, want je ontvangt 6 maanden Netflix ter waarde van €53,94 als tegoed op jouw account. Groet, Vodafone
24twaalf

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Andere vraag: Kan iemand mij vertellen of de Netflix sms direct verzonden wordt nadat je je abonnement hebt verlengd, of pas op het moment dat het nieuwe abonnement in gaat?

Ik heb maandag verlengd, maar 2 dagen later nog geen sms ontvangen. Mijn nieuwe abo gaat pas half december in.

Hoor graag, groet!
Riffraff

Liefhebber
  • 39Posts
  • 2Oplossingen
  • 27Likes
Hoi,

Onlangs ben ik overgestapt van bel+sms+web vaak naar Red Essential 3 icm een abbonementsverlenging en een nieuwe iPhone 6. Aangezien ik op de keuzepagina slechts uit Red Essential, Red Plus of Red Super kon kiezen had ik de indruk dat de Netflix actie voor alle drie deze abbonementen opging, maar toch kan ik niets activeren. Ik zie nu het rijtje Red, Red Plus en red Super staan, betekent dit dat ik buiten de boot val, ook al is mijn abo duurder dan de Red en Red plus abo's?

Groet, R
Netwerk-info

Gedreven Meedenker
  • 24294Posts
  • 12103Oplossingen
  • 5Likes
Hallo @Riffraff ,
Bedankt voor het verlengen van je abonnement.
Gratis Netflix gaat niet samen met een Vodafone Red Essential abonnement.
Bij al onze abonnementen betaal je een basisprijs en daarbij een toeslag voor je telefoon.
Op het moment dat je dus een Red abonnement neemt ipv een Red Essential, dan kan het zo zijn dat je in eerte instantie denkt: "huh Red is goedkoper dan Red Essential". Ik kan je verzekeren dat dit niet het geval is. Immers de toeslag voor het toestel komt nog eens boven op de basisprijs.

Ik wens je in ieder gevan veel plezier met je nieuwe telefoon en het abonnement.

Groetjes, Per
H20h

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een vergelijkbaar probleem gehad met de toevoeging van het tegoed aan mijn bestaande Netflix-account. Ik heb ook via 4G, wifi, tablet, telefoon geprobeerd om te activeren, maar geen resultaat.

Ik heb de Netflix middels chat gecontacteerd en de problemen uitgelegd. Zij zijn direct met de technische dienst (in de VS) aan de slag gegaan. Vervolgens meldde men mij dat het probleem vaker voorkwam. Het heeft er volgens hen mee te maken dat de codes welke Vodafone in deze actie uitdeelt regio/land-gebonden zijn. Wanneer deze voor een ander land bestemd zijn, voorkomt dit dat de koppeling van telefoonnummer en regio geaccepteerd wordt. Hierdoor krijg je dus de melding dat je msisdn niet herkend wordt.

Mijn advies (in ieder geval bij bestaande accounts):
- Start een chat op bij de Netflix klantenservice
- Geef de problemen aan waar je tegenaanloopt (Vodafone, 6 maanden actie, msisdn)
- Geef op aanvraag je kortingscode door (tijdens het aanmeldproces, wanneer je ingelogd ben bij Netflix, voordat je je aanbiedingscode op je e-mail activeert, zie je onderin de code in het niet actieve scherm)
- Waarschijnlijk vraagt men vervolgens om 2 dagen te wachten en het dan alsnog te proberen.

Tegoed wordt vervolgens netjes bijgeschreven bij je totaal.

Overigens wilde Vodafone in deze ook graag helpen, maar ik heb bewust gekozen om eerst bij Netflix navraag te doen. Het alternatief zou zijn dat Vodafone een alternatieve code zou geven.
Succes en veel plezier met Netflix. Probeer het op deze manier eens op te lossen voor verontwaardigingen te spuien. Serviceproviders hebben er geen belang bij om geboden voorwaarden of extra's bewust niet te verlenen; soms dien je even aan de bel te hangen en geduld te hebben. Die ervaring heb ik althans.
arjan_v_h

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Hoi,

Ik heb gisteren mijn abbo verlengd, in de my vodafone app zie ik inderdaad dat ik overben naar het nieuwe abbonement. echter als ik inlog op de link hier op het forum staat er "er zijn op dit moment geen entertainment pakketten beschikbaar".
heb zoals vermeld ook al mijn geschiedenis e.d. gewist.

Probeer ik het te snel of gaat er wat verkeerd?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@arjan_v_h

Waarschijnlijk ben je inderdaad te vroeg geweest. Je krijgt binnen enkele dagen na het afsluiten van je nieuwe abonnement een sms waarmee je Netflix kunt activeren. Ik verwacht dat dat binnen een paar dagen gaat gebeuren!
arjan_v_h

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Top dank je,
Dan wacht ik het nog even af
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic