Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes

6 maanden Netflix cadeau

http://voda.fo/ne/y6nc9Update 06-07-2015:
Indien je een e-mail hebt ontvangen waar in staat dat je Netflix-abonnement is opgezegd vanwege een betalingsprobleem kun je dit topic raadplegen.

Update 5-6-2015:
Wegens een fout in ons systeem zijn de maandelijkse Netflix kosten niet afgeschreven. Op de Vodafone rekening kan mogelijk een hoger bedrag onder het kopje Content staan. Kijk op je gespecificeerde rekening op My Vodafone onder Content (aankopen via mobiel internet) om te zien om welke periode het gaat. Excuses voor het ongemak! Heb je hier nog vragen over, stel je vraag in een reactie op dit bericht.

Update 12-03-2015:
De actieperiode van 6 maanden gratis Netflix is voor sommige mensen bijna voorbij. Helaas is er door Netflix naar deze klanten hierover een onjuiste e-mail gestuurd.
Mocht je deze e-mail ontvangen hebben, dan kun je die negeren. Vodafone zal jou op de hoogte stellen van de einddatum en over de opties die je hierna hebt.

Update 02-01-2015: De Netflix actie is momenteel voorbij. Klanten die hun bestelling voor of op 31 december hebben geplaatst kunnen wel nog gebruik maken van 6 maanden gratis Netflix.

NB: Registratie kan pas plaatsvinden nadat je de sms met de activatielink hebt ontvangen.


Met de introductie van 4G opende zich een wereld aan nieuwe mogelijkheden. Je kunt bijvoorbeeld jouw favoriete films en series overal kijken op je Smartphone via Netflix. En als je nu een Vodafone Red, Red Super of Red Plus abonnement óf de 1GB Videobundel aansluit krijg je ook nog 6 maanden Netflix cadeau! Ook als je vanaf 1 december 2014 via de Vodafone Winkel, Belcompany of telefonisch een nieuw Mobiel Breedband Basis of Mobiel Breedband Extra abonnement aansluit kun je gebruik maken van deze actie. Hoe cool is dat? Kijk op onze website voor meer informatie over deze actie en de voorwaarden.

Heb je na het lezen van onze actiepagina toch nog vragen? Hieronder beantwoorden we de meest gestelde vragen:
Voor wie geldt de actie?
In welke periode kan ik gebruik maken van deze actie?
Hoe vaak kan ik gebruik maken van de actie?
Ik voldoe aan de voorwaarden van de actie, maar ik heb geen sms ontvangen.
Ik ben al klant bij Netflix. Kan ik toch gebruik maken van de actie?
Hoe sluit ik Netflix aan op mijn Smartphone?
Ik heb problemen met het in gebruik nemen van Netflix. Wat kan ik doen?
Welk netwerk heb ik nodig om Netflix te kunnen kijken?
Hoeveel data gebruik ik per uur als ik Netflix kijk?
Hoe zit het met mijn datakosten?
Ik wil Netflix kijken, maar mijn databundel is bijna leeg. Wat kan ik doen?
Hoe kan ik mijn Netflix account opzeggen?
Hoe kan ik Netflix activeren met iTunes

Voor wie geldt de actie?
Netflix is voor 6 maanden inbegrepen bij een nieuwe aansluiting of een verlenging naar Red, Red Super of Red Plus abonnement. En ook als je vanaf 1 december 2014 via de Vodafone Winkel, Belcompany of telefonisch een nieuw Mobiel Breedband Basis of Mobiel Breedband Extra abonnement aansluit.
Wil je de actie aansluiten bij je nieuwe Mobiel Breedband Basis of Mobiel Breedband Extra abonnement (vanaf 1 december 2014)? Geef dan even je e-mailadres door bij je bestelling. Je ontvangt dan na ongeveer 10 dagen een e-mail met instructies voor de activatie.
Ben je al Vodafone klant? Sluit dan de 1GB Videobundel aan om gebruik te kunnen maken van deze actie. De eerste maand krijg je deze bundel naar rato, dus het aantal MB's is afhankelijk van de aansluitdatum. Je kunt deze bundel aansluiten als je een Bel+Sms+Web, Smart, Red Essential, Red of Red Super abonnement hebt. Dit kan op de volgende manier:

  • via My Vodafone
  • via de My Vodafone App
  • sms VIDEO BUNDEL AAN naar 4000
In welke periode kan ik gebruik maken van deze actie?

  • De actieperiode loopt van 1 september 2014 tot en met 31 december 2014
  • De actieperiode voor Mobiel Breedband Basis en Mobiel Breedband Extra loopt van 1 december 2014 tot en met 31 december 2014
  • Je kunt tot drie maanden na activatie van je abonnement of BloX de Netflix actie activeren
  • Nadat je je via offers.vodafone.com/nl hebt geregistreerd gaan de gratis zes maanden Netflix in
  • Na zes maanden wordt automatisch € 8,99 per maand in rekening gebracht, tenzij je tijdig opzegt. Je kunt je Netflix abonnement tot drie dagen voor het einde van de actieperiode opzeggen
Hoe vaak kan ik gebruik maken van de actie?
Je kunt maar één keer gebruik maken van Netflix actie

Ik voldoe aan de voorwaarden van de actie, maar ik heb geen sms ontvangen.
Heb je na activatie van je priceplan of BloX, na 12 dagen geen sms ontvangen? Ga dan met je telefoon naar offers.vodafone.com/nl. Zorg dat je bent verbonden met Vodafone via 2G, 3G of 4G. Via wifi kun je je niet registreren.

Ik ben al klant bij Netflix. Kan ik toch gebruik maken van de actie?
Als je al een Netflix account hebt kun je nog steeds profiteren van de actie. De waarde van deze actie (€ 53,94) wordt dan toegevoegd aan je bestaande Netflix account. De duur van de actie wordt bepaald door het type Netflix account waar je gebruik van maakt.

Hoe sluit ik Netflix aan op mijn Smartphone?
Volg de link uit de sms of gebruik deze link via je telefoon: offers.vodafone.com/nl.

NB: Zorg dat je bent verbonden met Vodafone via 2G, 3G of 4G. Via wifi kun je je niet registreren.
Vanaf daar doorloop je onderstaande 4 stappen.



Ik heb problemen met het in gebruik nemen van Netflix. Wat kan ik doen?
We raden je aan om even te wachten en dan opnieuw te beginnen via deze link via je telefoon: offers.vodafone.com/nl. Zorg dat je bent verbonden met Vodafone via 2G, 3G of 4G. Via wifi kun je je niet registreren. Heb je dat al een paar keer geprobeerd? Neem dan contact op met onze Smartphone Crew via 1201.
Heb je na registratie problemen met inloggen in Netflix? Neem dan contact via de NETFLIX support site: https://help.netflix.com/help. Vanaf daar kun je via live chat je probleem melden.

Welk netwerk heb ik nodig om Netflix te kunnen kijken?
Netflix werkt op 3G, 4G en Wi-Fi netwerken. Let op: er komen extra datakosten bij hetNetflix kijken in het buitenland. In het buitenland werkt Netflix alleen in de landen waar Netflix al live staat.

Hoeveel data gebruik ik per uur als ik Netflix kijk?
Het gebruik hangt af van de kwaliteit van de stream die op Netflix gekozen wordt. Je kunt dit instellen via https://www.netflix.com/youraccount. Ga dan naar Your Profile -> Playback settings.
Er zijn 3 verschillende instellingen (het gebruik is een schatting per stream):

  • Low (0.3 GB per uur)
  • Medium (SD: 0.7 GB per uur)
  • High (HD: 3 GB per uur, 3D: 4.7 GB per uur, Ultra HD 4K: 7 GB per uur)
  • Auto (hiermee wordt de hoogst mogelijke kwaliteit geleverd, gebaseerd op jouw actuele datasnelheid)
Hoe zit het met mijn datakosten?

  • Als je Netflix kijkt via je telefoon heb je een dataverbinding nodig
  • De verbruikskosten worden verrekend via de databundel van je abonnement
  • Is je databundel leeg, sluit dan een aanvullende databundel aan. Mogelijkheden vind je hier: www.vodafone.nl/flexibeledata
  • Wil je Netflix kijken in het buitenland? Dan betaal je wel extra datakosten. Bekijk de buitenlandse tarieven
Ik wil Netflix kijken, maar mijn databundel is bijna leeg. Wat kan ik doen?
Hoe kan ik mijn Netflix account opzeggen?

  • Dit kan via www.netflix.com/youraccount. 17 dagen voor het einde van de actieperiode sturen we je een sms. Netflix is tot drie dagen voor het einde van elke abonnementsmaand opzegbaar. Je hebt na de sms dus nog 14 dagen om op te zeggen. Na het afmelden kun je nog tot het einde van je laatste abonnementsmaand Netflix blijven kijken
  • Je kunt je Netflix abonnement gedurende de 6 maanden opzeggen en toch blijven kijken tot het einde van de promotieperiode
Hoe kan ik Netflix activeren met iTunes?

  • Als je Netflix met je iTunes account betaalt, ga dan svp eerst naar iTunes en zeg hier je betaling op.
  • Je kunt nu de activatie via Vodafone doorvoeren
  • Op het eind van de looptijd van de Vodafone actie, activeer je de betaling weer in iTunes (laat je het liever via Vodafone doorlopen, dan kan dat uiteraard ook)
  • Onder www.netflix.com/youraccount kun je zien dat het tegoed van Vodafone er bij geschreven is


Nu weet je écht alles over onze Netflix actie. Heb je nog vragen stel ze dan in dit topic.
Geen vragen? Ga dan lekker chillen en kijk naar jouw favoriete serie of film. En met Vodafone kan dat nu overal 😄




Mijn favoriete serie op Netflix is momenteel 'Orange is the new Black'. Wat is jouw favoriet?





170 Reacties 170
manie

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Goedemiddag,

Ik heb mijn abonnement verlengd en ben reeds afnemer van Netflix.

Ik ben al klant bij Netflix. Kan ik toch gebruik maken van de actie?
Als je al een Netflix account hebt kun je nog steeds profiteren van de actie. De waarde van deze actie (€ 53,94) wordt dan toegevoegd aan je bestaande Netflix account.

Nou klinkt super toch? Dus ik via https://offers.vodafone.com/nl naar het entertaionment deel gegaan (nadat ik mijn nummer en pincode heb ingegeven.) Daar heb ik de voorwaarden moeten accepteren en klikte op "verder" .

Ik krijg de melding:
Zodra je op "Activeer Netflix nu" drukt, ga je naar de aanmeldpagina van Netflix. Hier kun je de Vodafone promotie activeren door in te loggen of je aan te melden.


Dus ik klik op Activeer Netflix nu. Krijg ik de melding: Sorry, Netflix couldn't find a customer for msisdn: 3165532**** (nummer even gefigneerd voor het forum.)

Hoe wordt ik verondersteld de waarde van de actie te claimen? Als ik inlog op mijn Netflix account (e-mailadres en wachtwoord) heb ik nergens een optie om mijn telefoonnummer op te geven. Dus ik vraag me af hoe Vodafone denkt mij aan mijn Netflix account te kunnen koppelen met mijn telefoonnummer?

Hulp hoe dit nu aan te pakken is erg welkom!

Met vriendelijke groet,
Armand


wesleydeheer

Liefhebber
  • 28Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
Ik heb precies hetzelfde probleem, ben al reeds Netflix klant en krijg dezelfde melking als de gebruiker boven mij...
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @manie en @wesleydeheer,

Het is inderdaad vreemd dat dit niet werkt. Ik raad je aan om hierover contact op te nemen met onze klantenservice. Het zal dan waarschijnlijk moeten worden doorgezet naar onze technici zodat het kan worden opgelost.
manie

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik zal morgen even gaan bellen dan, bedankt.
manie

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Voor wie geldt de actie?

Netflix is voor 6 maanden inbegrepen bij een nieuwe aansluiting of een verlenging naar Red, Red Super of Red Plus abonnement.

Hallo Astrid,

Ik heb deze maand verlengd, maar helaas krijg ik doodleuk te horen van het verkoopteam dat de actie niet geld voor verlengingen. Waarom communiceren jullie dat dan wel?
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Manie, dat communiceren we omdat het ook zo is. Zie ook de actievoorwaarden :). Ik vermoed dat de collega die je aan de telefoon gehad hebt zich heeft vergist. Je hebt wel een RED / RED Super / RED Plus abonnement hebt genomen? Of één van de abonnementen waar je de losse Netflix video BloX op aan kunt sluiten?
manie

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het betrof een RED abonnement. Ik ga morgen maar weer bellen. Bedankt voor de verduidelijking BasT!
wesleydeheer

Liefhebber
  • 28Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
@marc ik heb met meerdere mensen van de klantenservice gesproken, in 2 weken tijd heb ik denk ik 6 verschillende medewerkers aan de lijn gehad.
Allen konden zij mij verder niet helpen. Er was zelfs een medewerker die mij vertelde dat het niet mogelijk is 6 maanden gratis te krijgen als je al netflix klant bent, volgens haar zou ik mn huidige netflix abo moeten stopzetten en kon ik dan via vodafone een nieuwe aanmaken....

Na een hoop gestress en zelfs een netwerk reset en test vanuit vodafone (ik was 2 uur niet bereikbaar) nog steeds geen resultaat. De jongen van de smart phone crew die mij geholpen heeft, zei dat hij alles met een s3 getest had en dat er niks aan de hand was. Ik heb zelf een sony z2.
Ik heb mijn kaartje in een s4 gestopt alle stappen gevolgd en nu is de boel actief.

Dus mochten er klanten zijn die de boel niet werkend krijgen. Zorg dat je op de een of andere manier je simkaart in een galaxy toestel stopt en dan zal het binnen een aantal minuten geactiveerd worden.

Ik hoop dat ik hier andere mensen mee van dienst ben.

Gr
wesley
Mun1968

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Mijn abonnement is midden aug verlengd met een simonly red maar ik heb geen netflix account ontvangen.

groetjes
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @Mun1968,

De actie geldt pas vanaf 1 september, voor 1 september werd Netflix nog niet aangeboden bij je abonnement.

Heb je tussen 18 en 31 augustus 2014 je abonnement aangesloten? Dan kun je wel nog contact opnemen met onze klantenservice. Er kan dan worden nagekeken óf en zo ja wat er precies mogelijk is.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi allemaal, we zijn erg benieuwd hoe jullie Netflix abonnement bevalt! Maak je er al veel gebruik van?

Vergeet daarnaast niet: ook als je al een Netflixaccount had kun je deelnemen aan onze actie! Als je gebruik maakt van onze actie krijg je namelijk de waarde van de actie, €53,94, toegevoegd aan je bestaande account. Mocht je dus deze aanbieding nog niet verzilverd hebben, gauw even doen. Ik zou dat bedrag niet laten liggen 🙂
Astrid
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
@manie Is het inmiddels gelukt om lekker gebruik te gaan maken van Netflix? Ik hoor het graag van je 😄
Astrid
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
@wesleydeheer
wesleydeheer schreef:
... De jongen van de smart phone crew die mij geholpen heeft, zei dat hij alles met een s3 getest had en dat er niks aan de hand was. Ik heb zelf een sony z2.
Ik heb mijn kaartje in een s4 gestopt alle stappen gevolgd en nu is de boel actief.

Dus mochten er klanten zijn die de boel niet werkend krijgen. Zorg dat je op de een of andere manier je simkaart in een galaxy toestel stopt en dan zal het binnen een aantal minuten geactiveerd worden.
Het is erg onwaarschijnlijk dat het probleem ligt bij alle toestellen van dit type. Waarschijnlijker is dat jouw eigen toestel een verbindingsprobleem heeft waardoor het niet lukt om Netflix te activeren. Vooral omdat we hierover nog geen andere klachten hebben ontvangen. Je kunt je toestel eventueel ter reparatie aanbieden om het na te laten kijken.
Gelukkig ben je zelf verder gaan testen. Goed om te horen dat het inmiddels wel werkt op de Samsung en bedankt voor de tip! Het is zaker niet verkeerd om te testen of het met een ander toestel wel werkt 😄
Hoe bevalt Netflix tot nu toe?
manie

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@AstridG

Helaas moet ik mij bij Wesleydeheer aansluiten.
Er is gewoon niet uit te komen als je al Netflix klant bent.

Is het mogelijk hier stap voor stap de procedure te plaatsen?
1. De link via de SMS geeft de melding welke ik hierboven heb genoemd.
2. Na vandaag 4x bellen met de klantenservice, uiteindelijk een vriendelijke (verkouden) vrouw aan de lijn die 2x met het verkoopteam moest bellen om uitleg. Verder dan "de app downloaden" en "de banner op de website waar ook de iphone6 staat klikken" kwam ik daar ook niet mee.

Ik heb netflix al geïnstalleerd.

Ik wil geen 10 euro per maand blox afsluiten, ik heb verlengd.

Waarom kan ik als verlenger met Netflix hier nu nergens lezen wat ik moet doen?

Kun jij niet helpen?
Als ik de klantenservice nog een paar keer bel ben ik vaker 45 cent per gesprek kwijt dan dat het strakt oplevert
😉


manie

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik kom niet bij stap 3 van de door jou genoemde stappen.
ik blijf hangen op:



@AstridG ik zal je mijn nummer in een prive bericht sturen.
Diane

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi Manie,

is het inmiddels gelukt? Jouw post was 2 weken geleden zag ik. Ik heb ook verlengd met Red en was al netflix klant en krijg vandaag dezelfde melding als jij 2 weken geleden. Dus toch nog niet opgelost, of weet jij inmiddels de oplossing?

groetje Diane
pprins

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hi,

ik merk dat er veel verwarring is met betrekking tot de Netflix actie. Ook ik heb onlangs mijn Vodafone abonnement met 24 maanden verlengd (~naar Red Super). Als ik de actiepagina lees en ook de voorwaarden doorneem, zou ik (op basis van de verlenging) recht moeten hebben op 6 maanden Netflx tegoed.

Voor de goede orde: ik heb al een Netflix account.

Ik heb een SMSje gekregen van Vodafone waarin ik naar http://offers.vodafone.com/nl werdt gestuurd om Netflix te activeren. Ook daar staat: als je al een Netflix account hebt, zal het tegoed op je account worden gestort. Het activeren misllukt en eindigt met dezelfde foufmelding als hierboven al eerder genoemd is.

Na verschillende belletjes met 1201 ben ik er nog steeds niet uit 😞

Ik wordt door de ene medewerker naar Netflix gestuurd: "Wij kunnen niets voor u doen, Netflix kan u verder helpen". Ik heb Netflix gebeld, maar zij kunnen zonder actiecode niets voor mij doen.

Bij alle overige belletjes naar 1201 wordt stellig beweerd dat ik een "1Gb Videobundel Blox" moet afsluiten ( a €10 p/m ) en dat de Netflix actie niet geldt wanneer je je abonnement verlengd (naar welk Red abonnement dan ook). Na meerdere keren samen met de medewerker van Vodafone doornemen van de actiepagina en ook de actievoorwaarden bleef men stellig in de bewering dat de Netflix actie *niet* geldt voor een verlenging (tenzij ik die Videobundel Blox zou activeren). Wel gaf men aan dat de voorwaarden en de actie wellicht onduidelijk waren (~ iets dat ik dan weer betwist).

Kortom, we zijn er samen niet uitgekomen. Nu zie ik dit bericht op het forum van Vodafone en ook hier staat toch duidelijk dat de actie ook voor mij zou moeten gelden.
@moderators: kan iemand mij vertellen of en hoe ik gebruik kan maken van deze Netflix actie?

MVG,

Pascal
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @pprins,

Bedankt voor de signalen in dit topic! Ook bij verlengingen kun je gebruik maken van deze actie. We krijgen inderdaad meldingen van klanten dat het in sommige gevallen niet werkt. Meestal werkt het wel wanneer je het nogmaals met een andere telefoon probeert.

Om het probleem goed te kunnen onderzoeken heeft onze technici meer voorbeelden met klantgegevens nodig. Via het Forum is het niet mogelijk om deze te delen. Neem daarom contact op met onze klantenservice, dit kan ook via Twitter of Facebook. Je kunt dan ook verwijzen naar dit topic. Naast je klantgegevens zal ook worden gevraagd welke telefoon je hebt gebruikt bij het aanmelden en met welk e-mailadres je bij Netflix staat geregistreerd of met welk e-mailadres je je bij Netflix wil registreren.

Alvast bedankt voor jullie medewerking!
pprins

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dank voor je antwoord. Het is nu gelukt om het Netflix tegoed aan mijn account toe te voegen.

Voor diegene die er nog steeds mee worstelen: dit is mijn verhaal.

Hoe het dus NIET moet
Nadat ik het SMS'je ontvangen had van Vodafone heb ik een browser op mijn computer geopend en heb geprobeerd daar de actie te claimen (url: http://offers.vodafone.com/nl)

Dit eindigd in een foutmelding ... gaat niet werken.

Dit is hoe het mij WEL is gelukt
Dit keer heb ik mijn telefoon (iPhone 5) gebruikt en heb ik dezelfde url ingetyped ... en nu lukt het in 1x.
Vlak voordat je het Netflix tegoed activeert geef je aan of je al dan niet een Netflix account hebt. Als je (zoals ik) al een Netflix account hebt, kan je inloggen met je gegevens en wordt het tegoed successvol aan je account toegevoegd. WINNING !

Tenslotte nog twee (goedbedoelde) tips voor Vodafone:
- maak in de communicatie duidelijk dat je je telefoon moet gebruiken voor het proces.
- zorg dat de mensen van de Klantenservice op de hoogte zijn van de technische details (~ telefoon gebruiken) en probeer de klanten niet (onterecht) een dure BloX aan te smeren 😞
@moderator: tnx voor je hulp
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic