mirandaron

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

5g netwerk - niet te vinden op mijn Samsung S10

ik heb een S10 toestel maar heb geen 5g netwerk. Tevens een red abonnement.  Bovenin staat bij mij nog steeds 4g

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes

Hoi @mirandaron 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik weet niet veel van Samsung af maar als ik zoek op Samsung S10 dan krijg ik te zien dat deze geen 5G ondersteuning heeft. Op deze pagina zie ik daar niets over, en op deze 5G-toestelcheck ook niets. 

Dus ik denk dat die het gewoon niet aan kan en als je dat wel zou willen je een S20 5G toestel moet nemen. Daarnaast moet er natuurlijk ook wel dekking zijn voor 5G, waar je bent. Dat kan je ook op deze pagina lezen. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes

Hoi @mirandaron 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik weet niet veel van Samsung af maar als ik zoek op Samsung S10 dan krijg ik te zien dat deze geen 5G ondersteuning heeft. Op deze pagina zie ik daar niets over, en op deze 5G-toestelcheck ook niets. 

Dus ik denk dat die het gewoon niet aan kan en als je dat wel zou willen je een S20 5G toestel moet nemen. Daarnaast moet er natuurlijk ook wel dekking zijn voor 5G, waar je bent. Dat kan je ook op deze pagina lezen. 

PietAtVfForum

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Volgens mij ondersteunt Samsung vanaf de Galaxy S20 pas 5G, dus we hebben pech. Ik had doordat mijn S8 plotseling dood was een nieuw toestel nodig, ook een S10 gekozen. En 3 weken later begon de verkoop van de S20...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic