Frustratie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

5G op Iphone SE activeren

Ik heb nu al een paar maanden een Iphone SE. Ik zie alleen de opties 4G en 3G. Hoe krijg ik 5G? Want als ik google naar 5G activeren Vodavone dan vind ik niks en als ik inlog op Vodavone dan zie ik niks

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hallo @Frustratie 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik moet je zeer teleurstellen want de iPhone SE heeft geen 5G chip. Je kan dus geen 5G activeren op dese iPhone. De eerste iPhone die een 5G chip krijgt is de nieuwe iPhone 12. 

Je hoeft dus niet meer verder te zoeken. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hallo @Frustratie 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik moet je zeer teleurstellen want de iPhone SE heeft geen 5G chip. Je kan dus geen 5G activeren op dese iPhone. De eerste iPhone die een 5G chip krijgt is de nieuwe iPhone 12. 

Je hoeft dus niet meer verder te zoeken. 

Frustratie
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarom verkopen jullie dan een 5g abbo in combinatie met een iPhone SE?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Ik ben niet werkzaam bij Vodafone, dus mij moet je daar niet op aanspreken. Vodafone maakt reclame voor 5G omdat er op dit moment Samsung toestellen zijn die wel gebruik kunnen maken van 5G. Dat Vodafone reclame maakt voor 5G heeft dus niets met toestellen te maken, dat staat er los van. Het is alleen het abonnement waar Vodafone reclame voor maakt en als je een 5G toestel hebt, dan kan je die gebruiken. 

Maar het toestel staat volledig los van het abonnement. Op de website staat niet dat de iPhone SE met 5G te koop is. Alleen de toestellen die geschikt zijn hebben die melding. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Ik heb even op internet gekeken en je hebt wel een beetje gelijk dat het een beetje vreemd staat als je niet helemaal weet wat Vodafone nu bedoelt met deze zin. Al hoewel, als je op de i klikt dan staat daar dat je wel een geschikt toestel moet hebben en dat is de iPhone SE niet. 

Vodafone zal het vast wel op PR gebied goed verwoorden maar een kleine verwarring kan wel ontstaan. Bij een toestel dat 5G aan kan, staat dit ook omschreven!
 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic