Hoi,
Bedankt voor je antwoord.
Het ligt dus aan de dekking , op de Vodafone dekkingkaart wordt wel aangegeven dat 5g beschikbaar is .. beschikbaar is in de volksmond dan ook dat je ergens in de buurt van 5g snelheid komt. Ik vind het dan ook misleidend als je dit soort prestaties laat zien. (Zeker als andere providers het zelfde claimen en wel waarmaken )
T-mobile met 4g was in mijn huis sneller( in de auto en onderweg ook icm iPhone 6s).
Sinds mijn overgestapt naar Vodafone met de iPhone 11 pro met 4g/later5g was het al langzamer. (Hoopte met de iPhone 13 Pro Max met 5g betere snelheden te kunnen ontvangen )
De reden dat ik bij Vodafone zit is omdat ik ziggo heb. Maar ziggo indexeert er goed op los. En dit jaar wordt er een glasvezelnetwerk aangelegd en biedt dit voor mij andere kansen. De kwaliteit/prijsverhouding van ziggo en Vodafone worden steeds slechter wat jammer is ..
Komende week ontvang ik een youfone simkaart en ben benieuwd naar de snelheid (kpn 5g)
Conclusie Ligt niet aan mijn telefoon , Vodafone is gewoon traag bij mij … er is niets aan te doen.
ik ga naar alternatieven kijken zodra er glasvezel beschikbaar is.