Hi Steven,
Ik heb ook absoluut niet de illusie dat dit hier opgelost zal worden. Zeker gezien je na opmerking “KPN simkaart in toestel gehad en direct 300mbps snelheid op het 4G netwerk” nog steeds refereert naar Samsung... Hieruit blijkt maar weer hoe aandachtig en serieus de klachten/vragen opgepakt worden. Het toestel is top, niks mis mee. Splinter nieuw en werkt met andere providers prima.
Die standaard uitspraken m.b.t. aantal aanmeldingen op mast, hoeveelheid masten ect. doen er niet toe als je praat over een paar mbps tot 20mbps. Je geeft zelf aan dat 5G in het begin zo'n 10% hoger zal zijn dan 4G. Ik kom met een paar mbps uit op bijna 100% lager dan 4G. Daarom heb ik nu 5G ook standaard uitstaan.
Waarom verdere onderzoeken zonder reden gesloten zijn kan ik wel uitleggen namelijk: een intern zooitje. Voor de laatste case kreeg ik te horen dat de ene afdeling de informatie niet accepteert die de andere afdeling heeft ge-intaked.
Doel is om andere mensen niet van het kastje naar de muur te laten sturen. Problemen 5G in combinatie met een nieuw toestel ligt toch echt aan het bagger netwerk van Vodafone.
Excuses voor het ongemak koop ik niks voor. Zo werkt het ook niet bij niet betalen van facturen. Geef mensen de kans om over te stappen als jullie niet waar kunnen maken wat jullie beloven.