Nou het definitieve antwoord van de klantenservice is er hoor!
Dankjewel voor het uitvoeren van de testen!
Ik wil je er wel even op wijzen dat ik nooit aangegeven heb dat het probleem is opgelost. Wat ik aangaf is als 2 Vodafone simkaarten in jouw toestel hetzelfde ervaren, dan is dat het netwerk dat Vodafone levert. Als jij dat te langzaam vind, dat mag maar Vodafone kan/gaat dat niet versnellen.
Op afstand hebben wij in ieder geval alles voor je kunnen doen, jammer dat je dit niet zo ervaart.
Dan verwijs ik je graag naar de winkel zodat het toestel ter reparatie opgestuurd kan worden.
Ik wil je bedanken voor je tijd en ik wens je nog een fijne dag verder!
En dat was het dan. Nu ligt het weer aan het toestel volgens deze dame. Oh nee het netwerk is gewoon traag, je kijkt maar even. Vervolgens een sms dat de levering van mijn Iphone vertraagd is, die ik nooit heb besteld...
Dan maar door naar kassa / consumentenbond ofzo, met Vodafone valt niet te redeneren, zoveel is duidelijk...