Evan212

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

5G abonnement op een 4G telefoon

Hallo,

 

Op dit moment heb ik een iPhone XR die geen 5G ondersteunt. Ik wil mijn Vodafone abonnement verlengen met een sim only abonnement, maar omdat de grotere databundels allemaal 5G bundels zijn vroeg ik me of ik dan gewoon 4G op mijn telefoon krijg als ik zo'n abonnement afsluit. Het maakt me niet uit dat ik geen 5G kan ontvangen, ik ben alleen benieuwd of ik met een 5G abonnement wel gewoon internet heb op mijn oudere telefoon.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Evan212 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als je een 4G toestel hebt dan kan je deze gewoon gebruiken. Maar heb je een 5G toestel, dan maak je, als extra, gebruik van het 5G netwerk. Je kan daarom je abonnement gewoon verlengen naar een Sim Only en je toestel blijven gebruiken. Je hebt gewoon normaal internet, zoals je dat nu ook hebt. 😉👍

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Evan212 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als je een 4G toestel hebt dan kan je deze gewoon gebruiken. Maar heb je een 5G toestel, dan maak je, als extra, gebruik van het 5G netwerk. Je kan daarom je abonnement gewoon verlengen naar een Sim Only en je toestel blijven gebruiken. Je hebt gewoon normaal internet, zoals je dat nu ook hebt. 😉👍

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic