Bart67

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

5962-Melderslo geen tot slecht 3G netwerk

De Netwerk dekking is nog steeds geen/ slecht ontvangst voor:
5962 CB, 5962 AJ. 5864 BC, wanneer komt hier verbetering in,
Jullie komen met suggestties zoals Signaal plus oa
Signaal plus is leuk maar dit is toch jullie tekortkoming en ik zou hiervoor moeten betalen ???,
Mijn abonnement is duur genoeg hiervoor. en ik heb meerder plaatsen hier waar het geen tot slecht 3G netwerk is.
Begrepen dat T-Mobile het wel voor elkaar hier heeft.
Ik wil geen excuses maar oplossingen, anders moet ik na meer dan 10 jaar trouwe klant toch ernstig denken om eens te gaan switchen.
Doet Vodafone nog wat voor vaste klanten of ?
Gr. Bart67
27 Reacties 27
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Bart,

Ik heb de dekking nagekeken en zie dat er op die locatie vooral 2G dekking is. Als je dus je toestel standaard op 2G instelt dan zou je in ieder geval voor bellen en sms goed bereikbaar moeten zijn.

Mocht dit voor jou geen oplossing zijn dan raad ik je aan een officiële klachtenbrief op te sturen, mijn collega's kijken dan samen met jou of er een oplossing is.
Bart67
topicstarter
Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Beste Moderator
Nee ik ga niet switchen naar G2, de enigste switch die ik gedachte heb is naar een andere provider.
Officiele klacht indienen ?
Is dit niet voldoende
Ik neem aan en je geeft dit zelf aan dat het netwerk te kort schiet.
Voor mij is dat voldoende.
Dadelijk moet ik nog een betaalde lijn bellen etc
Zet mijn mailing maar door

gr. Bart

Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi Bert, ik snap dat opzich maar op het moment dat je naar een andere provider zou willen, dan moet daarvoor je contract opgengebroken worden. Allereerst moet daarvoor een meer officiëel verzoek bij ons binnenkomen dat ook beschouwd kan worden als (juridische) ingebrekestelling. Daarbij moet dan meer uitgebreid onderzocht worden, bv aan de hand van onze algemene voorwaarden, of we inderdaad niet aan onze verplichtingen voldoen.
Daarnaast geeft een e-mail of brief die in je eigen woorden is opgesteld waarschijnlijk beter weer wat je nu precies zou willen, en tenslotte kun je aan de hand daarvan ook beter aantonen wanneer en hoe je je klacht bij ons kenbaar gemaakt hebt.
Vandaar het verzoek om via mail of brief contact op te nemen hierover, en ook vandaar dat ik je klacht niet verder door kan zetten.
Bart67
topicstarter
Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hoi
Graag e-mail adres aanleveren zodat ik deze klacht officeel maak.
Blijkbaar is Vodafone veels te groot worden om problemen te kunnen handelen.

T.a.v contract, Is dit is niet meer zo moelijk, het loopt over nog geen 8 weken af dus.
Hierbij volg ik wellicht mijn partner die ook overgestapt van Vodafone naar een andere, zoals zovele hier met deze postcode
Gr. Bart
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi Bart, mailen kan via My Vodafone. Ons postadres, mocht je dat zoeken, vind je hier.
Bart67
topicstarter
Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Beste Moderator
Graag e-mail aanleveren waar ik het heen kan sturen, Een postadres is terug in de tijd (net als mijn ontvangst hier)
Gr. Bart
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi Bart, zoals gezegd is een e-mail aan de klantenservice sturen mogelijk via My Vodafone. Je kunt eventueel ook een bericht versturen via vodafone.nl/feedback
Bart67
topicstarter
Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Bas / Moderator
Mijn pc spring steeds verder, heb je geen gewoon klantenservice e-mail adres ?
Dit is er vast en zeker namelijk

gr. Bart
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Die heb ik helaas niet voor je @Bart67 Wellicht kun je het feedback formulier gebruiken?
kalmoes

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Dit is iedere keer het zelfde verhaal als je naar 2g wilt gaan.
3g willen wij graag hebben en geen 2g nog liever het 4g netwerk waar voor veel reclame voor word gemaakt.
Maar dit snappen ze blijkbaar niet goed bij Vodafone.
Volgens mij kun je geen reclame maken voor iets wat je niet na kunt komen... ..
Bart67
topicstarter
Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Heb mijn klacht gemaild. In behandeling.
Mooi. Nu maar wachten of er serieus iets mee gedaan wordt.
Ook mooi mijn vriendin gaat morgen andere provider uittesten. Is trouwens ook vaste klant van Vodafone (geweest).
gr. Bart
Bart67
topicstarter
Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Beste Vodafone
Inmiddels onder bepaalde voorwaarden contract met 1 jaar verlengd incl singaal plus.
al inmiddels 5x creditnota's ontvangen en diverste mogelijkheden benut om in contact te treden.
Waarom dit contact ?
Nou ik heb singaal plus nu al 2 weken in huis en kan hem niet registreren, dit is is bij u bekend maar wat is nu de status ?
Hoe verder ?
Gr. Bart

Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Bart,

Goed om te horen dat je je contract hebt verlengd. Jammer dat het registreren van SignaalPlus niet wil lukken. Ik begrijp dat je hierover al contact hebt gehad met onze klantenservice. Zijn onze collega's nog bezig met een oplossing of ben je in afwachting van terugkoppeling?
Bart67
topicstarter
Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Men weet het niet. Heb nog geen terug koppeling gehad.
Ook de betalings is anders dan eerder afgesproken . Nu gratis signaalplus thuis. Inclusief 5 creditnotas ontvangen . Maar geen geld retour gestort nu. Dus ik weet echt niet
Zou dus echt wel graag nu weten hoe het nu allemaal verlopt en hetaald wordt. Ook een werkend signaalplus .
Dus als jij iemand kunt pushen hier GRAAG '

Gr. Bart
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Creditnota's worden vaak verrekend met je facturen. Ook is het dan soms zo dat je de creditering niet op de factuur ziet maar dat je wel ziet dat er een lager (of geen) bedrag van je rekening wordt afgeschreven. Via het forum kunnen we jouw vraag in ieder geval niet in behandeling nemen omdat dit geen klantenservice kanaal is. We kunnen je wel helpen met algemene vragen en doorverwijzen naar de juiste afdelingen maar eigenlijk is dit een plek waar klanten elkaar kunnen helpen met vragen. Dus voor hele specifieke vragen waarvoor we je gegevens nodig hebben moet ik je toch doorverwijzen naar onze klantenservice.

Ik zie wel in mijn systeem dat er inderdaad een melding is binnengekomen over problemen met SignaalPlus. Deze meldingen moeten worden doorgezet naar onze technische dienst dus het is alleen maar verstandig om toch even contact op te nemen met onze klantenservice. Dan kunnen zij dit doorzetten. Mijn collega's kunnen dan ook meteen nakijken hoe het precies zit met de creditnota's.
Bart67
topicstarter
Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Inmiddels al een een maand Signaal plus (in een doos) in huis. Maar niet werkend ! Vodafone kan mij nog steeds niet helpen om de registratie succesvol te registreren. Nog steeds dezelfde fout en GEEN oplossing ! Wanneer is dit verholpen, zodat jullie tekortkoming van een slecht signaal thuis kan "omzeilen".
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Volgens onze informatie zijn de algemene problemen met het registreren van SignaalPlus inmiddels verholpen. Heb je hierover nog contact (gehad) met onze klantenservice? Overigens is het aan te raden om je cookies en cache geheugen te verwijderen alvorens je een nieuwe poging doet om je te registreren.
Bart67
topicstarter
Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Zojuist weer geprobeerd (cookies etc) verwijderd, vervolgens weer moeten accepteren om een goede website teh hebben 😉
Sorry maar ik mijn bedenkingen weer.
Vervolgens loopt ie zoals vanouds vast op de allerlaatste registratie.
En Ja customer service weet dit en ik zou terug gebeld worden, Helaas is dit alweer ruim een week geleden.
En kan wel zelf bellen maar dan hang ik weer een half uur aan een betaalde lijn !
Graag nu oplossing en iemand die het oppakt en geen wazige tips meer,
Geduld raakt zo wel een beetje op.
Escaleer hetmaar zodat iemand er serieus zaak van maakt
Gr. Bart
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Bert, ik heb navraag voor je gedaan en het probleem is in onderzoek bij onze support-afdeling, maar het blijkt geen doorsnee-issue. Er wordt dus onderzoek gedaan, maar dat kan nog enige tijd duren.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic