berkie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

5758AM - Ruim 7 maanden geen of zeer slecht bereik

zoals de titel het zegt, heb ik in mijn dorp al 7 maanden een zeer slechte bel-, SMS en internetverbinding met mijn telefoon, een Samsung Note 3, welke bij mijn vorige provider geen enkele problemen gaf.

Dit was nog niet zo'n ramp omdat ik een thuistelefoon had, maar nu woon ik sinds kort elders, in hetzelfde dorp 3 straten verder waar de verbinding nog slechter is. Ik heb hier geen vaste telefoonlijn omdat mijn abonnement genoeg belminuten heeft en ik genoeg per maand betaal voor een beetje fatsoenlijke verbinding. Dit maakt het heel erg lastig voor mij om met anderen te communiceren over een telefoonlijn.

- er zijn geen storingen in de buurt
- de telefoon uitzetten en een paar minuten later aan heeft geen effect
- de APN instellingen zijn allemaal gecontroleerd en correct
1 Reactie 1
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Berkie,

De dekking op deze locatie is inderdaad niet optimaal. Ik raad je aan om je toestel eens handmatig in te stellen op 2G (GPRS). Wellicht dat dit beter werkt. Ik zie overigens wel dat er op lange termijn plannen zijn om een nieuwe mast op die locatie te realiseren. Dit zal uiteraard ten goede komen van het bereik. Tot die tijd is SignaalPlus eventueel een optie. Klik hier voor meer informatie.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic