Vleemrt

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

5651 GH wel 3G, geen internet

Hallo,

Sinds gisteren (25-9-2013) op 5651 GH geen internetverbinding wanneer ik met 3G verbonden ben. Telefoon wisselt tussen 3G en H, en ik zie dat er data uitgewisseld wordt met het vodafone netwerk, maar ik kan niet op het web.

Als ik buiten dit gebied ben (en het is me zelfs al overkomen toen ik naar de andere kant van het gebouw liep) kan ik wel gewoon internetten. Het lijkt alsof deze ene mast mij niet doorlaat.

Is er iets bekend?
2 Reacties 2
Vleemrt
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Update, ik zie in de twitterstream dat ik niet de enige ben:

"@vodafoneNL Klopt het dat er in Eindhoven geen 3G beschikbaar is? #5651 # eindhoven #vodafone#storing"

Ik heb zojuist even verbinding gehad, aangezien er wat whatsapp berichten binnengekomen zijn, maar inmiddels is de verbinding weer verdwenen.

Ik heb wel gewoon prima bereik (3/4 streepjes).

Alvast bedankt!

Update 2:
Als ik naar 2G wissel werkt het wel, maar zoals te verwachten is tergend langzaam.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Vleemrt,

Ik zie geen actuele storing op dit moment. Je geeft dus aan dat je dit merkt ín het gebouw? Wellicht is de constructie aan die kant zwaarder dan aan de andere kant van het gebouw, of staat de mast aan de andere kant. Omgevingsfactoren hebben invloed op de sterkte van je signaal namelijk.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic