Mike Voogel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

50 minuten in de wachtrij staan, om 1 uur snachts!.

Waarom als ik jullie bel snachts, kom ik in een wachtrij te staan van 50 minuten...
is het snachts bij jullie zo druk dan? het lijkt mij niet dat het snachts zo druk is naar mijn mening.
ik bel niet voor niets voor spoed, ik gebruik mijn telefoon voor mijn bedrijf en wij doen alles met whatsapp, mijn netwerk is niet meer verbonden met vodafone, en ik kom zo in de problemen.
het is dus urgent en ik sta nu ondertussen dat ik dit typ alweer 55 minuten in de wachtrij....
kunnen jullie me uitleggen waarom?. en om daarop nog iets toe te voegen, ik betaal al mijn rekeningen optijd dus daar ligt het ook niet aan.

Met vriendelijke groet,

Mike
2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Mike Voogel

Welkom op de Community.
Afhankelijk van welke keuze je maakt in het keuzemenu kom je uit bij mijn collega's.
In de nacht is alleen de storingsdienst aanwezig. Mocht je in de nacht geholpen worden, dan kun je ons een bericht sturen via de chat of een bericht sturen via Facebook of Twitter. Hier zijn wij 24/7 aanwezig.

Ik heb wel begrepen dat er vannacht een data storing was. De storing is om 3 uur vannacht opgelost. Mijn excuses voor het ongemak. Mocht het niet werken, start dan even je toestel opnieuw op. Het is helaas vannacht vrij druk geweest in verband met de data storing. Zie voor meer informatie: https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/problemen-met-het-gebruik-van-mobiele-data-299598
Mijn excuses voor het ongemak!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic