nor17

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

€ 5 korting actie

Beste bellers,
Ik kreeg vandaag een rode vodafone hanger in de bus waar vermeld werd dat op elk RED abbonement op mijn adres (i.c.m. een Ziggo abbo) er een korting van €5 gegeven werd.
Zo, toe maar. Zonder restrictie. Het enige wat je moet doen is de actiecode voor 15/10 gebruiken in hun onlineshop, 0800-0001 bellen of naar hun winkel komen (gezellig?).
Mijn gedachte was gelijk dat er nu een zinnige wind waaide door Vodafone land waarbij de concurrentiepositie ineens sterk verbeterd werd. Veel abbo's zijn tegenwoordig met onbeperkte data (hoezo dubbele data?), providers hebben allemaal een betere dekking (op sommige plekken heeft Vodafone het ook nog steeds niet) en de telefoons vliegen je overal om de oren. Als je alle Ziggo paketten al hebt en je bent niet persé in voetbal geinteresseerd dan is de fusie van V en Z voor de klanten nog niet zo bijzonder. Gewoon een korting op je abbo is wel een aardige geste.
Het was natuurlijk anders bleek nadat ik met de klantenservice gebeld had en ik de (vriendelijke) dame had gevraagd waarom je voor die korting eerst als klant een handeling moet verrichten. Ho, ho het was nog anders: de korting was alleen voor verlengers en nieuw afgesloten abbo's. Dit bleek nadat we de website en de rode folder hadden vergeleken; op de site staat dat wel vermeld; in die folder niet.
NON-STOP-GRATIS-EXTRA'S is natuurlijk leuk bedacht maar het stopt eigenlijk al vrij snel. De "dubbele" data beschouw ik als hoognodig om mee te kunnen gaan met de concurrentie, voor de rest valt het me als bestaande klant een beetje tegen. Op zich is de Samsung S8 actie aardig, maar het lijkt wel of elke provider een S8 actie heeft . Die actie is natuurlijk niet geslaagd als je een IOS phone wilt.
Ergens in november mag ik verlengen, ik ben heel benieuwd hoe de prijsontwikkelingen/aanbiedingen er dan voor staan en of ik mijn recht op nummerbehoud ga gebruiken.


3 Reacties 3
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi nor17,

Jammer om te horen dat we niet helemaal aan je verwachtingspatroon voldoen op dit moment. Uiteraard hopen we dat je in november gewoon bij ons verlengt. Neem in dat geval even contact met ons op via 0800-0560 (gratis). Dan kunnen we jou een persoonlijk aanbod doen, dat hopelijk wel naar wens is.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic