VMB2012

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

5 euro korting

Ik heb 10 juni een SMS gehad, waarin stond dat ik 5 euro extra korting zou krijgen op mijn rekening. Wanneer gaat dat dan in, of lees ik niet goed of ergens overheen.

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @VMB2012 . Welkom hier! 

Ik kijk graag voor je na waar dit SMSje op gebaseerd is. Op dit moment weet ik echter niet veel meer van je dan je gebruikersnaam hier ;-). Vul je snel je profiel verder aan? Dan ga ik er mee bezig.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @VMB2012 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je ook Ziggo? 
In dit geval moet Vodafone dan samen met Ziggo gaan communiceren en kijken of je adres gegevens gelijk zijn aan elkaar en dan krijg je die korting. Heb je geen Ziggo dan kan het zijn dat je dit per ongelijk wel hebt aangeklikt op de site, maar dan heb je daar geen recht op. 

Heb je wel Ziggo, dan komt het vanzelf. Dit duurt meestal 1 tot 2 weken voordat dit administratief geregeld is. Vul eventueel bij je profielinstellingen al je gegevens in en dan kan en Vodafone medewerker met je mee kijken of alles goed staat. 

Hopende dat ik je hiermee heb kunnen informeren. 

VMB2012
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb al 1,5 jaar ziggo en Vodafone, maar kreeg deze SMS 10 juni. Dus neem aan dat dat niet gaat over 5 euro korting die ik 1,5 jaar geleden al heb gekregen.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
VMB2012 wrote:

Ik heb al 1,5 jaar ziggo en Vodafone, maar kreeg deze SMS 10 juni. Dus neem aan dat dat niet gaat over 5 euro korting die ik 1,5 jaar geleden al heb gekregen.

Goede vraag, dan weet ik het ook niet. 
Even afwachten op een Vodafone medewerker die meer kan vertellen, I hope ??

VMB2012
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wie weet, we wachten het af

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @VMB2012 . Welkom hier! 

Ik kijk graag voor je na waar dit SMSje op gebaseerd is. Op dit moment weet ik echter niet veel meer van je dan je gebruikersnaam hier ;-). Vul je snel je profiel verder aan? Dan ga ik er mee bezig.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic