Rokaja

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

5 euro buiten bundel kosten app

Ineens heb ik 2x 5 euro buiten bundel kosten. Wss gerelateerd aan twee spelletjes die ik heb gedownload. Ik kreeg een melding van iets (ik weet niet meer hoe het heet en kan het ook niet meer terugvinden) en heb dit meteen uitgezet. De kosten: € 5 per week. Ik ben bang dat ik hier toestemming voor heb gegeven door de algemene voorwaarden te accepteren. Geen expliciete melding van gekregen. Dit lijkt mij een vorm van oplichterij.

Mijn vraag: kan ik iets instellen waardoor mij dit niet meer overkomt? Durf niets meer te installeren.

Sylvia
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Rokaja
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Erg vervelend natuurlijk. Maar zoal je al hebt kunnen lezen, je moet je afmelden via www.payinfo.nl. Als je dat hebt gedaan dan krijg je geen betaal sms’jes meer binnen en zal die 5 euro per week ook stoppen.

Bekijk het nog even goed maar dat kom zo wel in orde. Zoals je zegt, je zal waarschijnlijk een app hebben gedownload met een verborgen abonnement. Dat is met het uitloggen via Payinfo opgelost.

Nooit zomaar dingen downloaden, zeker niet in deze tijd. Fijn weekend nog gewenst.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Rokaja
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb net in een ander topic (over gamezone) al een antwoord gevonden. Bij mij gaat het om andere 'apps'
Het zegt me niets. Hopelijk heb ik het nu geblokkeerd.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Rokaja
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Erg vervelend natuurlijk. Maar zoal je al hebt kunnen lezen, je moet je afmelden via www.payinfo.nl. Als je dat hebt gedaan dan krijg je geen betaal sms’jes meer binnen en zal die 5 euro per week ook stoppen.

Bekijk het nog even goed maar dat kom zo wel in orde. Zoals je zegt, je zal waarschijnlijk een app hebben gedownload met een verborgen abonnement. Dat is met het uitloggen via Payinfo opgelost.

Nooit zomaar dingen downloaden, zeker niet in deze tijd. Fijn weekend nog gewenst.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi Rokaja,

Heb je je afgemeld via payinfo.nl? Dat is namelijk inderdaad de beste weg om dit soort issues op te lossen. Ik hoor graag of dit gelukt is zo.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic