Sinds een paar weken is de 4g verbinding niet meer vooruit te branden, iedereen heeft er last van maar niemand kan een normaal antwoord geven.
Wat is er aan de hand??
Opgelost! Ga naar oplossing.
tjeee wrote:
Ik heb precies hetzelfde probleem, het gaat niet meer hoger dan 60Mbps.
Gek zeg, het lijkt wel of veel mensen niet hoger komen. Vreemd!
Heb ook het zelfde probleem onderweg maar kan ook niet bellen thuis. Ben al bijna 10 dagen bezig om het op te lossen maar als het om bereik en internet snelheid gaat zijn ze niet zo snel met reageren en of oplossen. Ze verschuilen zich graag achter Cases en procedures maar met een oplossing komen vinden ze heel erg moeilijk.
Je kan alleen maar wachten, wachten, wachten op niets!
zou overstappen.
Ik heb zelf hier even getest (binnen en woon in een dorpje) en kom op 34,8. Prima snelheid natuurlijk, want hier kan je alles mee.
Wat me verbaast is dat er hierboven wordt gezegd “60Mbps is heel langzaam. Hier kan ik niet eens een filmpje mee streamen'”. Eerlijk? Dan denk ik dat er iets anders aan de hand is. 60 zou ruim voldoende moeten zijn voor het streamen van een film. Check bijvoorbeeld dit scherma van Netflix:
Wat gaat er mis wanneer je een film streamt, @Krug ? En op welke manier stream je?
Arjoh wrote:
Heb ook het zelfde probleem onderweg maar kan ook niet bellen thuis. Ben al bijna 10 dagen bezig om het op te lossen maar als het om bereik en internet snelheid gaat zijn ze niet zo snel met reageren en of oplossen. Ze verschuilen zich graag achter Cases en procedures maar met een oplossing komen vinden ze heel erg moeilijk.
Je kan alleen maar wachten, wachten, wachten op niets!
zou overstappen.
Hey @Arjoh
Zou je willen stoppen met in elk topic aanhaken. Je wordt geholpen met het probleem dat je bij ons gemeldt hebt. Hier is een case voor aangemaakt op 9 juli en deze is in behandeling. Overal aanhaken heeft totaal geen nut.
Die gedachten ging bij mij ook toen ik las dat je met 60 Mbps geen filmpjes kan kijken. Natuurlijk kan dit wel, makkelijk zelfs. Snapte die info ook niet eigenlijk.
zegt genoeg.
Arjoh wrote:
zegt genoeg.
Niet tevreden zijn, kan. Maar als er is aangegeven dat er al een case voor je is aangemaakt, moet je daar op wachten. Beetje lullig om dan overal je ongenoegen te uiten. Begrijp het wel, maar er zijn regels die we hier als klanten onder elkaar hebben en ons aan houden. Je hebt je punt duidelijk gemaakt en nu is het afwachten tot je daar antwoord op hebt. Pas dan, als je daar niet tevreden over bent, kan je deze hier weer melden. Tenminste, zo zou ik het doen ??
Totdat je zelf 9 dagen zonder mobiel zit en mag genieten van de “geweldige service” van Vodafone. Maar om maar weer terug te komen op de trage 4g verbinding misschien heb je hier iets aan:
Bij een mobiele internetverbinding moet uw aanbieder vermelden wat de verwachte (geraamde) downloadsnelheid en uploadsnelheid is.
Vodafone zegt ook: Onder ideale omstandigheden kan je verbinding een technisch maximum halen.
Dus ze zeggen ook, onder ideale omstandigheden. Daarmee zijn ze goed ingedekt hoor!
Mensen haak niet zo vast op die 60 mbps, als je even goed leest klaag ik over de verlaging.
Ik ga van 220 mbps naar 60 mbps van de een op de andere dag, dat is waar ik een probleem mee heb.
Ik test mijn snelheid regelmatig en heb de resultaten van een jaar onder elkaar staan, vandaar het mij opvalt.
Snelheid blijft niet meer hangen rond de 60Mbps
Ben sinds kort overgestapt van Ben naar Vodafone en heb sindsdien alleen maar problemen met het internet en bereik. Heb er nu al spijt van en op de community heb ik niet een reactie gezien waar ik wat aan heb. Vodafone zelf is onbereikbaar en de chat staat gewoon uit.
gerebaldie wrote:
Ben sinds kort overgestapt van Ben naar Vodafone en heb sindsdien alleen maar problemen met het internet en bereik. Heb er nu al spijt van en op de community heb ik niet een reactie gezien waar ik wat aan heb. Vodafone zelf is onbereikbaar en de chat staat gewoon uit.
Dat je nu niet zo makkelijk door de chat heen komt kan zijn omdat Vodafone vandaag een data melding (bij Red abonnementen) probleem heeft. Dus er zullen nu veel mensen willen chatten met Vodafone en dus logisch dat je er niet doorheen komt en de chat dan uit gaat.
Doe altijd eerst een netwerk controle en mochten de problemen aanhouden dan melden bij Vodafone. Zie deze webpagina van Vodafone voor meer info en hoe te melden: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.