Joon1980

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

4g werkt niet op iPhone 5s

Ik heb vandaag ongeveer 2 uur gebeld en vanaf het moment dat ik een prepaid kaartje kocht(een week geleden) al problemen gehad.
Een ENORME slechte klantenservice die mij van het kastje naar de muur stuurd.
Ik ben heel wat belminuten lichter en heel wat frustraties rijker.
Zonet 45 minuten aan de lijn geweest waarna Vodafone de verbinding verbreekt.
Mijn probleem blijft 3G heb ik wel 4g heb ik niet.
Maar fatsoenlijk mijn probleem oplossen is er kennelijk niet bij.
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@join1980,

Voor de instellingen van je telefoon kun je terecht bij www.handleidingen.vodafone.nl
Bij prepaid zit ook een 4g blox. Heb je deze aangezet?

De klantenservice kan zien hoe je op het netwerk staat en anders een reset uitvoeren. Tevens kunnen zij zien hoe alles geregistreerd staat.

Wat ik wel weet is dat de iPhone 5 generatie een zwakkere antenne heeft dan de andere iPhone generaties omdat Apple andere onderdelen belangrijker vond. Daardoor kan de iPhone 5 sommige signalen van het netwerk niet oppikken.

Ik hoop dat je iets hebt aan het bovenstaande.

Groetjes stevied86
Joon1980
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je oplossing.

Ik ben inmiddels achter het probleem na vele uren bellen met klantenservice.
Er zit een knoop op mijn simkaart zoals Vodafone zegt.
En ze kunnen niets doen ivm met nummerbehoud.
Vet vaag allemaal, maar ik moet het maar weer geloven wat ze zeggen
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @Joon1980,

Wat bedoel je met een knoop op je simkaart?

Groetjes stevied86
*moderator edit: tag gefixt*
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Aangezien de topic starter @Joon1980 niet meer heeft gereageerd zet ik een slotje op dit topic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic