Geachte meneer/mevrouw,
Ik kamp al vanaf maandag 14 juli met dit probleem. Ik heb contact opgenomen met de Vodafone Klantenservice (18 juli) die mij opnieuw aangemeld hebben op het netwerk. Dit heeft niet gewerkt, daarom ben ik op advies van de klantenservice naar de Vodafone winkel gegaan voor een cross test. Hier hebben ze alleen het toestel gereset, waarna 4g het deed. Bij thuiskomst werkte 4g niet meer. Telefoon opnieuw resetten heeft niet geholpen en de simkaart eruit halen ook niet. Ik heb toen weer contact opgenomen met de Vodafone Klantenservice en werd weer geadviseerd naar de winkel te gaan voor een cross test, om problemen uit te sluiten. Dit heb ik op 19 juli gedaan en weer werd de telefoon alleen gereset, ondertussen heeft de telefoon al 4 resets gehad. Omdat 4g het weer deed vond de medewerker het onnodig een cross test te doen, behalve dat zou het sowieso niks uitmaken omdat 4g het weer deed. Er wordt nu gesuggereerd dat het probleem vanuit het toestel komt, is net een half jaar oud. Het netwerk en de simkaart worden uitgesloten omdat 4g het in de Vodafone winkel wel doet. Thuis had ik daarna weer hetzelfde probleem en de telefoon herstellen via de computer heeft ook niet geholpen. Het betreft een Vodafone Red Essentials abonnement met 400 min. + onbeperkt sms'en + 1GB Internet.
* Postcodes waar 4g wel werkt: 6411, 6461
* Post waar 4g niet werkt, 6471, 6469, 6372, 6466
Met vriendelijke groet,
Ramona Ritzerfeld