thijssassen

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

4g verdwenen sinds 23:50 16-07-2014

Hallo,

Sinds 16-7-2014 rond 23:50 heb ik geen 4g meer. 3 dagen geleden heb ik de 4g blox geactiveerd en deze werkte ook. Ik had keurig 4g met goede snelheid. Echter heb ik nu ineens nergens meer 4g waar ik het eerder wel had.
Getest op postcode 7554 en 7546. Ik heb een SO Bel+SMS+Web-2 met 4G blox abonnement

Mvg,

Thijs
7 Reacties 7
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @thijssassen ,

Heb je even gekeken of alles klopte bij je mobiele instellingen? En of de simkaart eruit halen nut heeft?
Je kunt ook even kijken als je wat verder bent van huizen of je 4G weer terugkeert.
De klantenservice kan je simkaart ook even uit zetten en 5 min later aan zetten.
RamonaRit

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geachte meneer/mevrouw,

Ik kamp al vanaf maandag 14 juli met dit probleem. Ik heb contact opgenomen met de Vodafone Klantenservice (18 juli) die mij opnieuw aangemeld hebben op het netwerk. Dit heeft niet gewerkt, daarom ben ik op advies van de klantenservice naar de Vodafone winkel gegaan voor een cross test. Hier hebben ze alleen het toestel gereset, waarna 4g het deed. Bij thuiskomst werkte 4g niet meer. Telefoon opnieuw resetten heeft niet geholpen en de simkaart eruit halen ook niet. Ik heb toen weer contact opgenomen met de Vodafone Klantenservice en werd weer geadviseerd naar de winkel te gaan voor een cross test, om problemen uit te sluiten. Dit heb ik op 19 juli gedaan en weer werd de telefoon alleen gereset, ondertussen heeft de telefoon al 4 resets gehad. Omdat 4g het weer deed vond de medewerker het onnodig een cross test te doen, behalve dat zou het sowieso niks uitmaken omdat 4g het weer deed. Er wordt nu gesuggereerd dat het probleem vanuit het toestel komt, is net een half jaar oud. Het netwerk en de simkaart worden uitgesloten omdat 4g het in de Vodafone winkel wel doet. Thuis had ik daarna weer hetzelfde probleem en de telefoon herstellen via de computer heeft ook niet geholpen. Het betreft een Vodafone Red Essentials abonnement met 400 min. + onbeperkt sms'en + 1GB Internet.

* Postcodes waar 4g wel werkt: 6411, 6461
* Post waar 4g niet werkt, 6471, 6469, 6372, 6466

Met vriendelijke groet,

Ramona Ritzerfeld
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Welk toestel heb je? Een iPhone 5 zal het op minder plekken doen dan de meeste andere toestellen.

Lijkt erop dat er werkzaamheden zijn met 4G in de regio daar. Als het alleen om 4G gaat dan staan ze niet altijd op het forum geloof ik (uit ervaring). Als je 4G het op andere plekken wel goed doet dan is de kans groot dat het werkzaamheden zijn.
RamonaRit

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben in het bezit van een iPhone 5S.

Kunt u mij misschien ook een indicatie geven van de tijdsduur van deze werkzaamheden?
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Ik ben maar een toevallige voorbijganger, geen idee wat Vodafones technische plannen zijn.

Op Twitter kwam er meer langs van mensen die in Eygelshoven geen 4G meer hadden zag ik. Zal binnenkort wel weer opgelost zijn en tot die tijd doet 3G het best prima daar toch?
thijssassen
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb alle instellingen gereset op 7546 is 4G weer terug op postcode 7554 TV heb ik geen 4g meer. Kan dat kloppen?
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Komt binnenkort wel weer terug denk ik. Er wordt flink getest met het netwerk nog, dus soms staan sommige masten even uit tussendoor.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic