Justincase

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

4g snelheid Leiden centrum

Uit een poll op Androidworld lees ik dat er 4g download snelheden van boven de 50 mbps meer regel zijn dan uitzondering. Ik haal hooguit 30mbps op 4g en upload een krappe 6mbps. Is dit normaal met een red 10gb abonnement?
5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Justincase
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het is zo lastig te zeggen hoeveel MB's je waar kunt behalen.
Daar zijn zoveel factoren waardoor je minder MB's kan halen of juist veel meer.

Lees hier voor meer info:
https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/snelheid.shtml
Justincase
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
HoiEnergieboy,

Dank voor je antwoord. Ik zit midden in het 4g binnen gebied (max 100.mbps). Dan is een constante 30/6 mbps toch wel enigszins ruk so to speak. Indicatief is hier gewoon misleiding. Als het zo blijft is het voor mij terug naar T-mobile.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi @Justincase,

Vul op deze kaart eens je postcode in: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml?coverage=true&tab=work-map. Daar zie je precies hoeveel mbps er in dat 4G gebied buiten mogelijk zijn. Houd er wel rekening mee dat de dekkingsinformatie over het dekkingsgebied van Vodafone indicatief is. Afhankelijk van het gebruikte mobiele toestel, type gebouw en de plaats waar je bent, kan de dekkingskwaliteit verschillen. Hier kunnen ook geen rechten aan ontleend worden.
Mocht dit heel veel afwijken van de marge. Plaats dan eens je simkaart in een andere telefoon. Werkt het dan wel fatsoenlijk? Dan ligt het aan je toestel. Werkt het dan nog steeds niet, dan ligt het aan je simkaart en kunnen we deze vervangen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je bovenstaande tips nog kunnen uitvoeren?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Omdat er geen reactie meer is geweest, ga ik het topic sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic