Batsbass

Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

4g probleem en topic al gesloten, geen idee waarom

Ik kan niet meer reageren in mijn eigen topic omdat, ondanks dat het probleem niet opgelost is, al gesloten is. Om het allemaal wat onduidelijker te maken dan maar een nieuw topic.

Hoe lang duurt zo’n onderzoek? Nog steeds niets vernomen.
1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11266Posts
  • 1707Oplossingen
  • 2123Likes
Ik heb het topic open gezet voor je Batsbass
Na een bepaalde tijd wordt het topic gesloten als er geen reactie meer komt etc.
Excuses. Gesprek kunnen we beter in het topic voortzetten. Ik zal dit draadje dan ook sluiten.


Afhankelijk van het issue , kan een onderzoek vrij lang duren. Afhankelijk van het probleem, hetgeen wat onderzocht moet worden etc. Ik raad je aan om te bellen met mijn collega's. Zij kunnen uitzoeken wat de status is van het onderzoek.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9457Posts
  • 2998Oplossingen
  • 2108Likes
Hoi Batsbass
Geen idee hoe lang zo'n onderzoek duurt.
Het beste wat je kunt doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Die kunnen misschien voor je kijken. Al hoewel het ligt bij de betreffende afdeling en het zou kunnen dat de klantenservice dit ook niet kan inzien.

Misschien dat er nog een moderator is die voor je kan kijken?
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11266Posts
  • 1707Oplossingen
  • 2123Likes
Ik heb het topic open gezet voor je Batsbass
Na een bepaalde tijd wordt het topic gesloten als er geen reactie meer komt etc.
Excuses. Gesprek kunnen we beter in het topic voortzetten. Ik zal dit draadje dan ook sluiten.


Afhankelijk van het issue , kan een onderzoek vrij lang duren. Afhankelijk van het probleem, hetgeen wat onderzocht moet worden etc. Ik raad je aan om te bellen met mijn collega's. Zij kunnen uitzoeken wat de status is van het onderzoek.

Bekijk in context

Uitgelicht topic