GTR

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

4g ontvangst

Ik heb een red together abonnement. 2 hebben prima 4g maar 1 helemaal niet. Als ik deze telefoon via mijn hotspot verbind is het wel goed. Kan dit aan de simkaart liggen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @GTR 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend dat 1 van de 3 geen goede 4G verbinding heeft. Om dit te testen kan je het best, de niet goedwerkende SIMkaart, even in iemand anders z’n telefoon te stoppen en die wel goed werkt, in het toestel waar nu de 4G niet goed in is. Op deze manier kan je uitsluiten of het nu aan het toestel ligt of aan de SIMkaart.

Ligt het nu aan je SIMkaart dan kan je het best langs een Vodafone winkel gaan en daar een nieuwe SIMkaart ophalen. Voor een nieuwe simkaart kom je even langs bij één van de winkels. Neem wel je identiteitsbewijs mee!

Als je dit nu eerst wil proberen, dan zijn we al een stapje verder 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @GTR 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend dat 1 van de 3 geen goede 4G verbinding heeft. Om dit te testen kan je het best, de niet goedwerkende SIMkaart, even in iemand anders z’n telefoon te stoppen en die wel goed werkt, in het toestel waar nu de 4G niet goed in is. Op deze manier kan je uitsluiten of het nu aan het toestel ligt of aan de SIMkaart.

Ligt het nu aan je SIMkaart dan kan je het best langs een Vodafone winkel gaan en daar een nieuwe SIMkaart ophalen. Voor een nieuwe simkaart kom je even langs bij één van de winkels. Neem wel je identiteitsbewijs mee!

Als je dit nu eerst wil proberen, dan zijn we al een stapje verder 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @GTR . Welkom hier!

Ik sluit me helemaal aan bij de tip van @Energieboy om zo de boel te testen :-). Zien we je snel terug met een update? 

GTR
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi energieboy

 

Heb de simkaart in mijn telefoon gedaan en idd zelfde resultaat. Niet of nauwelijks 4g. Ga zoals je al aangaf langs de Vodafone winkel.

Bedankt 

GTR

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @GTR . Hoe is dit afgelopen? Ben je bij een winkel langs geweest? 

GTR
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Lycke

Ben naar de Vodafone winkel geweest en heb een nieuwe simkaart gekregen. Dit was helaas ook niet de oplossing. Ze gaat nu toch weer terug naar T-Mobile.

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Toch blijft het gek dat 2 van de 3 het wel goed doen en die ene niet. Maar je hebt er alles aan gedaan en jammer dat het zo is en dat ze nu over moet naar een andere provider. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic