bergsmaw

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

4g note 2

Hallo ik heb een note 2 7100 is deze geschikt voor 4g?
13 Reacties 13
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi bergsmaw, welkom op het forum


De hele lijst met geschikte toestellen vind je via vodafone.nl/4G
Momenteel is de lijst:

Smartphones

  • BlackBerry Q5
  • BlackBerry Q10
  • BlackBerry Z10
  • HTC One
  • LG Optimus G
  • Nokia 820
  • Nokia 920
  • Samsung Galaxy SIII LTE
  • Samsung Galaxy Note II LTE (->Edit van Astrid: N7105)
  • Samsung Galaxy S4
  • Samsung Galaxy S4 mini
  • Sony Xperia SP
  • Sony Xperia Z
Mobiel breedband

  • ZTE R212 Wifi hotspot
  • ZTE 5008
De Note 2 LTE zit daar tussen 🙂 (-> Edit van Astrid: alleen de N7105 versie dus)
marit93

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook de note 2 en de 7100 is niet dezelfde als de note LTE, dat is namelijk de 7105
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
marit93 schreef:
Ik heb ook de note 2 en de 7100 is niet dezelfde als de note LTE, dat is namelijk de 7105
Scherp opgemerkt 😉

Er is inderdaad verschil tussen de Samsung Galaxy Note II N7100 en de Samsung Galaxy Note II N7105.
Alleen de laatste is geschikt voor LTE. Ik heb het ook aangepast in de reactie van Bas.
Bedankt voor de tip.
r-vdwetering

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste,
 
Dit vind ik wel vreemd, Men sluit een abbonement af bij VF met een galaxy note 2, En men krijgt een toestel die niet geschikt is voor 4G.
Dit terwijl dit destijds wel aangegeven stond.
Concreet heb ik nu een 4G abbonement zonder werkend toestel hiervoor!
Is dit niet misleidend?
En hoe word dit opgelost?
 
Overige eigenschappen:
LTE/4G Ja
A-GPS Ja
Browser Chrome + HTML 5
Front Camera 1,9-megapixel
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo R-vdwetering, allereerst welkom op het forum. Zoals je weet zijn er twee verschillende versies van de Samsung Galaxy Note 2. De N7100 en de N7105 (4G geschikt). Wellicht is hierdoor de verwarring ontstaan. Begrijp dat dit vervelend is maar we kunnen er helaas niet voor zorgen dat je een andere versie krijgt of alsnog 4G op je toestel.
r-vdwetering

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo,
 
Dat er verschillende versies zijn is mij bekend, Echter word op de website van VF nu en destijds van een N7100 in de specificaties. aangegeven 4G- JA. En heeft niks met verwarring te maken.
Dit is toch misleidend. Ik schaf een toestel aan kijk hierbij of deze 4G geschikt is, Jullie geven aan JA en dit blijkt niet zo te zijn.
Als ik een auto koop met airco, hoort deze bij aflevering er ook op te zitten toch?
 
Gr,
 
Raymond
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Ho r-vdwetering,

Ik heb het zojuist voor je nagekeken.

Er staat bij de specificaties inderdaad vermeld dat het toestel 4G ondersteunt.
Rechtsbovenaan de webpagina staat echter ook het volgende vermeld;

Let op!
Je combineert een 4G abonnement met een telefoon die geen 4G ondersteunt.

Ik kan me goed voorstellen dat deze info tegenstrijdig over komt.
Het is intern aangemeld en we gaan er voor zorgen dat alle informatie correct vermeldt staat.




r-vdwetering

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo Rowie,
 
Dit klopt, Maar destijds stond dit niet vermeld rechtboven, Dus nu heb ik een 4G abbonement en geen werkend toestel hiervoor, en dat vind ik toch wel kwalijk. Immers heb ik het toestel op bepaalde specificaties destijds uitgezocht.
 
Gr,
 
Raymond
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi Raymond,

Ik kan begrijpen dat dit vervelend is. Ik kan er helaas niet voor zorgen dat je alsnog 4G op je toestel kunt gebruiken.
r-vdwetering

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo.
 
Jammer, zo zie je maar door foutieve informatie  te leveren en de klant de dupe maken!!
Goed bezig om klanten over te laten stappen.
 
 
r-vdwetering

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste,
 
Na nu inmiddels 2a3 weken geleden hier een melding van gemaakt te hebben en geen passende oplossing heb ontvangen, Blijkt nu ook nog STEEDS de informatie op de website niet te kloppen, Er word nu nog steeds aangegeven dat dit toestel over 4G beschikt.
Dit valt mijns inziens toch onder "Misleiding"
En ik begrijp dat er beroep kan worden gemaakt op de "Disclaimer" Druk en typfouten voorbehouden. Echter kan dit niet meer nadat er diverse medlingen over deze fout zijn gemaakt.
 
Ik zal hier dan ook een directie klacht van maken.
 
farukekiz

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
onbegrijpelijk!!!
Ik hoor niemand van de vodafone met een oplossing komen. Enige wat ze zeggen is dat er niks aan kunnen doen (geen slimme antwoord)

Een mogelijke oplossing is het vershil tussen de 4g en 3g terug betalen aan de klant 😉

Volgens de Blox kost dat 2,5 euro extra per maand
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @farukekiz ,

Bedoel je over de Galaxy Note II of de Galaxy Note II LTE.
Zoals staat aangegeven bij het sluiten van je abonnement kan er en bepaalde tekst staan zoals ''Je sluit dit toestel aan zonder 4G abonnement of ''Je sluit en 4G abonnement aan zonder en 4G telefoon''.

Mocht het gaan over de Galaxy Note II waarom deze dan geen LTE ondersteund, simpel: Dit is de keuze van Samsung zelf, het is ook niet mogelijk om hiervoor en update uit te rollen het is hardware gemixt met software en dan krijg je 4G/LTE als resultaat.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic