Honorata

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

4g / lte internet werkt niet na de update

hallo, sinds de laatste update ( van gisteren) werkt mijn 4g niet, geprobeerd andere simkaart in mijn toestel- en dat werk geen probleem met 4 g.

Ook geprobeerd mijn simkaart in anderen toestel en dat werkt ook prima. Dus nu weet ik niet echt niet meer  wat ik moet doen.

Groetjes

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @Honorata ,

 

Zou je ons van extra informatie kunnen voorzien, welk type telefoon, welke versie IOS/Android, werken andere verbindingen wel?

 

Je zou eens kunnen checken of de APN instellingen wel kloppen, je leest er hier meer over. Check ook even of onder Mobiele Netwerk je toestel op 2G/3G/4G staat. Mocht dat niet werken, dan zou je eventueel de netwerkinstellingen kunnen resetten.

Bekijk in context

4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @Honorata ,

 

Zou je ons van extra informatie kunnen voorzien, welk type telefoon, welke versie IOS/Android, werken andere verbindingen wel?

 

Je zou eens kunnen checken of de APN instellingen wel kloppen, je leest er hier meer over. Check ook even of onder Mobiele Netwerk je toestel op 2G/3G/4G staat. Mocht dat niet werken, dan zou je eventueel de netwerkinstellingen kunnen resetten.

Honorata
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo,

Super Bedankt,

Ja idd APN instellingen klopte niet.. ( nooi eerder me gemaakt)

??top

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Graag gedaan @Honorata !

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Topic gesloten

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic