Batsbass

Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

4g doet het niet en vaak geen service

Dag,

ik heb wat vreemds. Thuis kan ik gebeld worden en geeft de telefoon aan dat ie verbonden in met Vodafone NL Wi-Fi
Kom ik buiten dan geeft ie aan ‘geen service’ en schakelt ook niet over op 4g

Het is een iphone 6 en de simkaart is vernieuwd....

wat kan het zijn?
29 Reacties 29
Batsbass
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ja heb ik gedaan. Nog niets van gehoord.
Dekdu

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heeft het ooit wel gewerkt en zo ja, sinds wanneer werkt het niet meer? En wat voor aansluiting heb je ( prepaid, prive abonnement, zakeljk abonnement, ...)? Kun je op 2G/3G well bellen?
Batsbass
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ja het heeft wel gewerkt. Kan ook geen 3G of 2G bellen. Heb onlangs mijn abbonement verlengt. Sinds die tijd is het hommeles. Ben wel een beetje op het verkeerde been gezet doordat ik wel kon bellen maar niet in de gaten had dat dit via WiFi ging. Privé Sim only
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Zodra het onderzoek naar jouw issue is afgerond krijg je sowieso van ons bericht. Ik raad je dus aan nog heel even geduld te hebben 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je nog een update voor ons Batsbass
Batsbass
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Gisteren was ik op een andere werkplek waar ik nog geen WiFi code van had en had ik een periode wel 4g en Vodafone bereik. Na een tijdje viel die weer terug op geen service
Dekdu

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb je in die periode ook kunnen bellen? En wanneer raakte je het bereik kwijt, is dat na verloop van tijd op dezelfde locatie of heb je je verplaatst en is daarmee de verbinding verloren? Het is wel een vreemd verhaal, zeker als het (tijdelijk) wel heeft gewerkt

@moderators, zijn jullie medewerkers van de klantenservice? In dit geval ben ik wel benieuwd hoe de gegevens van TS eruit zien in de HSS en HLR
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
Batsbass
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Krijg nu een mail dat mijn verzoek is afgehandeld. Ze hopen dat ze me goed hebben geholpen.

Waar gaat dit in godsnaam over? Ik wil gewoon antwoord.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Batsbass wrote:
Krijg nu een mail dat mijn verzoek is afgehandeld. Ze hopen dat ze me goed hebben geholpen.
Waar gaat dit in godsnaam over? Ik wil gewoon antwoord.

Geen idee waar het over gaat. Alleen de klantenservice van Vodafone kan je helpen met deze info. Hier is er niemand op de community die daar inzicht in heeft. Het beste is daarom ook om toch weer contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten.

Eventueel kan je ze ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter. Verder is er hier echt niemand op de community die daar nog iets over kan melden, sorry. Dit is een klanten helpt klanten community.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic