Esperanza

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

4g dekking

Ik vraag me af hoe het zit met Vodafone internet. Ik heb de samsung S4 met een abbo van 4 gig per maand. Voordat ik het abbonement afsloot heb ik gekeken of ik dekking had van 4G in Delft. Er stond dat ik 4G dekking had en dat was de reden dat ik bij jullie een abbonement afsloot. Maar na 4 maanden heb ik nog nooit 4G gehad, rare is dat ik zelf 9 van de 10 keer geen 3G dekking heb en maak niet uit waar ik ben. Zelfs in andere steden zoals Rotterdam of Den haag heb ik het ook niet. Ik heb trouwens wel me instellingen allemaal goed.
IK vraag me af hoe dit kan en of er een oplossing is?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Kijk even in My Vodafone bij BloX en Voordeelbundels of de 4G toevoeging aan staat. Zo niet, neem even contact op met de klantenservice dan kunnen ze kijken of het goed geactiveerd is op je abonnement.
Is het wel geactiveerd dan is er mogelijk iets anders aan de hand.

Bekijk in context

5 Reacties 5
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @Esperanza

heeft u wel een 4G abbonoment?
Esperanza
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ja ik heb een Red Super abbonement en ik heb hier van te voren om gevraagd dat ik 4G wilde,
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @Esperanza ,

Red Super abbonement hoort het inderdaad bij in te zitten.

heeft u nog nergens 4G gehad?
Esperanza
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee ik heb NOOIT eerder 4G gehad maar zoals ik al eerder zei heb ik dus 9 van de 10 keer ook geen 3G en dat is gewoon raar.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Kijk even in My Vodafone bij BloX en Voordeelbundels of de 4G toevoeging aan staat. Zo niet, neem even contact op met de klantenservice dan kunnen ze kijken of het goed geactiveerd is op je abonnement.
Is het wel geactiveerd dan is er mogelijk iets anders aan de hand.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic