theeke1

Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

4G

Hallo gisteren was ik in Maarheeze daar had geen 4G kreeg alleen 3G dus bijna geen bereik als je op tv de reclame ziet geven jullie over all 4G dus niet .ook als ik bij moeder in haar appartement in eindhoven geen bereik
gr theo
7 Reacties 7
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi theeke1,

Had je vroeger wel 4G? Daarnaast kun je op de kaart even bekijken hoe de 4G dekking in je regio is.
Als je vroeger ook geen 4G ter beschikking had je op je toestel kan deze optie wellicht uitgeschakeld staan op je simkaart. De klantenservice kan het 4G activeren op de simkaart.

Laat je het ons nog even weten?

Groet,
theeke1
topicstarter
Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
ik heb al 4G tot dat uit kwam. en nu ook ik heb een iphone 6S hij staat gewoon aan anders kan ik nu ook geen 4G hebben boven in het beeldscherm staat gewoon 4G en als ik naar maarheeze ga staat er 3G.dus staat 4G gewoon aan.
gr theo
theeke1
topicstarter
Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
waarom krijg ik geen antwoord meer op m,n laatste vraag
gr theo
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi theeke1,

Het kan zo zijn dat je in bepaalde gebieden of gebouwen iets minder bereik hebt.
Ben je vaker in Maarheeze geweest en heb je toen wel 4G gehad?
theeke1
topicstarter
Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
ja.maar hoe kunnen vodafone reclame maken met de beste 4G netwerk terwijl je op sommige plaatsen geen 4G aan kunt.
gr theo
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
theeke1, met ons landelijke 4G netwerk kun je nagenoeg overal in Nederland gebruik maken van supersnel 4G. Er zijn natuurlijk plekken in Nederland waar 4G niet of moeilijk te ontvangen is. Denk bijvoorbeeld aan gebouwen die de signalen van 4G niet doorlaten en waar het door lokale wet- en regelgeving niet mogelijk is extra masten te plaatsen. Ook in natuurgebieden waar de afstand tot een zendmast groter kan zijn, omdat deze masten niet in of te dicht op een dergelijk gebied geplaatst mogen worden. Een vergelijkbare situatie geldt ook voor grensstreken, waar providers zich aan regelgeving moeten houden om het mobiele telefoonsignaal zo goed als mogelijk binnen de Nederlandse grens te houden. Hierdoor is het signaal in dergelijke streken zwakker of kan het wegvallen. Waar je 4G dekking hebt kun je goed zien op onze dekkingskaart. Deze kaart wordt regelmatig bijgewerkt en toont het dekkingsgebied visueel.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic