Maurice82

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

4G werkt niet op iphone 5s

Nieuw red abonnement afgesloten eind november 2015. Sindsdien aantal keer gebeld en winkel geweest zonder resultaat.
1. Andere sim,
2. Aanmelden netwerk
3. Nieuwe telefoon
4. Simkaart andere gebruiker in mijn telefoon werkt wel. Mijn Sim in zijn telefoon werkt niet
5. ....

Krijg nu bericht van vodafone dat technisch probleem is met de aanmelding van mijn mobiel nummer op het 4G netwerk. Meerdere mensen hebben hier schijnbaar last van maar kan er helemaal niets over vinden.

Herkend iemand dit probleem? Aanmelding nummer zou toch niet zo ingewikkeld moeten zijn.

Groet Maurice
6 Reacties 6
Maurice82
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Misschien ter verduidelijking wat in de titel staat.
4G werkt niet op mijn iphone 5S.
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te lezen dat je al verschillende stappen hebt ondernomen
Op dit moment is het af wachten tot dat er een oplossing wordt geboden door de technische dienst
Maurice82
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dus er zijn meer abonnees die er last van hebben?
Wat is de status en indicatie van het probleem/oplossing? Maw wanneer is het probleem verholpen?
Anonymous
Niet van toepassing
Hiervoor dien je echt contact op te nemen met de klantenservice. Dit is niet iets waarbij ik je kan helpen. Dit komt omdat wij vanuit hier geen toegang hebben tot de systemen. Daardoor kan ik dus ook niet controleren hoe het ervoor staat. Je kunt dit wel navragen bij mijn collega's van de chat, Facebook, Twitter of via de klantenservice.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic