EriKie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

4G problemen met iPhone 11

Mijn zoon heeft op zijn iPhone 11 regelmatig geen 4G. We hebben de telefoon al meerdere malen opnieuw opgestart, geprobeerd een ander netwerk te kiezen. Maar het probleem blijft. Bij voorgaande toestellen heeft hij dit nooit gehad.

Ik lees hier meerdere problemen over, maar dan met KPN. Nu twijfelen we om voor mijn maneen andere telefoon te kopen, zodat hij de telefoon van mijn man kan gebruiken, maar ook dat is een 11. Best kans dus dat het probleem blijft en we dus voor niets een andere telefoon hebben gekocht. Wat kunnen we doen?

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @EriKie 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het probleem met iPhone 11 heb ik ook gelezen, maar dat was voornamelijk bij KPN klanten. Eerlijk te zijn, deze klachten heb ik hier bij Vodafone nog niet over gehoord. Of er dan ook geen klachten over zijn, geen idee. 

Heb je er ook al eens een ander netwerk kaartje in gehad? Of heb je de simkaart van je zoon in de telefoon van je man gedaan? Wissel eens simkaarten uit met deze twee toestellen en kijk wat er gebeurd. Eerst maar testen voor je iets duurs koopt. 

EriKie
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee, hebben we nog niet gedaan, kunnende proberen. Bedankt voor de tip. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic