serial

Gedreven Meedenker
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

4G op multisim Vodafone Red Super

Hoi,

Vandaag geconfronteerd met iets belachelijks, multisim op mijn Vodafone Red abonnement geactiveerd.
Wat blijkt, alleen 3G service op de multisim, navraag leert dat 4G niet op de multisim geactiveerd is/wordt en dat schijnbaar zo hoort.

Wat is dan nog het nut van een multisim ?!?!

Belachelijke situatie! Deze beperking staat nergens vermeld in de voorwaarden of productomschrijving.



Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Hey iedereen zover ik weet moet het nu verholpen zijn.
Is dit niet het geval neem dan hiervoor contact op met de klantenservice. Zij kunnen dit in orde maken voor je.

Groetjes stevied86

Bekijk in context

42 Reacties 42
Arjan1978

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En ook jij wordt genegeerd hier. Zet je klacht anders hier neer https://www.facebook.com/#!/pages/Vodafone-klachtenbox/229356097188848 dan kunnen we er collectief wat aan gaan doen!
serial
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Mijn grootste klacht is eigenlijk dat de beperking van alleen 3G (en dus geen 4G) op multisim's nergens vermeld staat.

- niet in voorwaarden
- niet in contract
- niet in productomschrijving van red
- niet in productomschrijving van multisim

Kortom men claimt dat het niet zo is, maar het is ook bij het aangaan van contract niet als beperkende voorwaarde genoemd, 4G is verkocht, dus moet het ook geactiveerd worden op de multisim.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@serial

Ik heb intern een en ander nagevraagd, we willen graag aan de hand van jouw gegevens een en ander uitzoeken. Zou je ons je 06-nr, naam, adres, geboortedatum, klantnummer en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer kunnen toesturen via een privébericht? Deze kun je sturen naar @ForumCrew !
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo allemaal,

Inmiddels is het onderzoek afgerond. MultiSim gebruikers hebben inderdaad standaard toegang tot het 4G netwerk.

Er bleek echter een issue te zijn waardoor er geen verbinding met het 4G netwerk mogelijk was. We hebben hier inmiddels een oplossing voor gevonden. Alle MultiSim gebruikers krijgen in maart automatisch toegang tot het 4G netwerk. Je hoeft hiervoor geen contact op te nemen met onze klantenservice. We hebben echter nog geen exacte datum. Bedankt voor de signalen en het geduld in ieder geval.
serial
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hallo Serkan,

Sorry voor mijn late reactie, ik was even op vakantie, ik krijg nu inderdaad toegang tot het 4G netwerk!

Mooi dat dit is opgelost.

Bedankt voor het luisteren en geduld! Ik ben weer tevreden !

Groet,
Silvester
Webarcher

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb ook sinds een week een multi SIM op mijn RED abo. En helaas ook gewoon nog 3G!!! Klantenservice zegt dat het gewoon 4G moet zijn, maar doet verder niets met mijn probleem. Is het skiekem toch weer 3G geworden, of is het per deault 3G tot mensen gaan klagen en dan wordt het omgezet naar 4G??
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@webarcher,

Zoals hier boven vermeld staat bij het bericht van @Serkan wordt in de maand maart alle multisims omgezet naar het 4g netwerk. Tevens is het niet bekend welke datum. Dus het kan zijn dat andere het wel al hebben en jij nog niet. Nog even geduld hebben.

Groetjes stevied86
Jan1960

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Het bericht is uit 2014,het is nu 2015 inmiddels.
Ik heb het zelfde probleem.Het is echt belachelijk.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@Jan1960,

Je hebt helemaal gelijk. Ik heb niet naar de datum gekeken . Ik raad zowel jou als @Webarcher even contact op te nemen met de klantenservice om te zien of alles correct staat zowel als in het toestel waar de multisim inzit als in het systeem.

Laat me even weten of het gelukt is.

Groetjes stevied86
Webarcher

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Klantenservice al gesproken. Ze geven aan dat alles goed staat en dat ik gewoon 4G moet ontvangen. Ze weten niet wat het probleem is. Ze raden me aan naar de winkel te gaan en een andere sim te vragen. Kan het aan de sim liggen?
Jan1960

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik ben een week ermee bezig,en al verschillende verhalen gehoord van webcare en klantenservice.
Het zou een softwareprobleem zijn bij Vodafone,ook dat het in Maart word geactiveerd.Kortom...niemand weet het.
Jan1960

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik ben in een winkel geweest,en de multisim
hebben ze niet.Die moet je bij de klantenservice aanvragen
Scandal0802

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Heb ook probleem met 4G icm multisim op 07 maart 2015 gemeld bij de klantenservice, 07 april werd duidelijk dat dit probleem het gevolg was van een software upgrade bij Vodafone. Er wordt hard aan gewerkt, men kon geen schatting geven van de reparatietijd.
Jan1960

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Waar het probleem in zit weet ik niet.Heb al vele oorzaken gehoord,en allemaal verschillende.Ik ben nu vanaf half Februari bezig om 4G op mijn multisim te krijgen.Echt te gek voor woorden.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@Jan1960, 4G is mogelijk op je MultiSim 🙂 Jammer dat je tegenstrijdige berichten hebt gekregen! De klantenservice kan het voor je aanpassen als de 4G-optie uit blijkt te staan.
Jan1960

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb inmiddels 12x kontakt gehad met de klantenservice,maar ook die kunnen niets betekenen.Staat ook al een maand lang een case in behandeling bij de technische dienst.Het blijkt een systeemfout te zijn die niet is op te lossen.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Hoi @Jan1960,

Vervelend dat het nog niet gelukt is 😞 Als de technische dienst het in onderzoek heeft, dan krijg je zo snel mogelijk een antwoord. Ik hoop dat het snel opgelost is.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste Jan1960

Op welk apparaat probeert u 4G te krijgen met de Multisim? Ondersteund dit apparaat wel LTE.

Ik heb namelijk zelf wel 4G op de Mutli sim
Jan1960

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb een IPad air 2.Ik heb wel besloten om straks niet meer te verlengen,maar om over te stappen.Lang genoeg aan het lijntje gehouden en voorgelogen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic