Luttikhuis

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

4G op Walcheren, bij Vodafone blijven of naar KPN?

@Luttikhuis Ik heb al je dubbele berichten samengevoegd in dit topic en aangepast. Graag in het vervolg het forum niet vervuilen met identieke dubbele berichten! Lees ook de regels van het forum!
6 Reacties 6
Luttikhuis
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Sinds ik een (zakelijk) abbonement van Vodafone heb ben ik zeer slecht bereikbaar, en heb geen of slecht internet.
mijn werk is op veel verschillende locaties, en ervaar dit probleem om meerdere plekken.
na meerdere keren contact te hebben gehad met de klantenservice, hebben ze het advies gegeven om een sim wissel te proberen.
Dit heeft niets uitgehaald. een andere oplossing zou zijn een signaal versterker, maar door de vele verschillende locaties lijkt mij dat ook geen optie.
Vodafone heeft verder geen oplossing, dus ik mag maandelijks betalen voor iets waar ik geen gebruik van kan maken.
Ik wil graag zo snel mogelijk weg bij Vodafone, maar krijg helaas geen medewerking.
Luttikhuis
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Sinds ik een (zakelijk) abbonement van Vodafone heb ben ik zeer slecht bereikbaar, en heb geen of slecht internet.
mijn werk is op veel verschillende locaties, en ervaar dit probleem om meerdere plekken.
na meerdere keren contact te hebben gehad met de klantenservice, hebben ze het advies gegeven om een sim wissel te proberen.
Dit heeft niets uitgehaald. een andere oplossing zou zijn een signaal versterker, maar door de vele verschillende locaties lijkt mij dat ook geen optie.
Vodafone heeft verder geen oplossing, dus ik mag maandelijks betalen voor iets waar ik geen gebruik van kan maken.
Ik wil graag zo snel mogelijk weg bij Vodafone, maar krijg helaas geen medewerking.
Luttikhuis
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Sinds ik een (zakelijk) abbonement van Vodafone heb ben ik zeer slecht bereikbaar, en heb geen of slecht internet.
mijn werk is op veel verschillende locaties, en ervaar dit probleem op meerdere plekken.
na meerdere keren contact te hebben gehad met de klantenservice, hebben ze het advies gegeven om een sim wissel te proberen.
Dit heeft niets uitgehaald. een andere oplossing zou zijn een signaal versterker, maar door de vele verschillende locaties lijkt mij dat ook geen optie.
Vodafone heeft verder geen oplossing, dus ik mag maandelijks betalen voor iets waar ik geen gebruik van kan maken.
Ik wil graag zo snel mogelijk weg bij Vodafone, maar krijg helaas geen medewerking.

Door de vele mooie reclames dacht ik dat Vodafone inmiddels een goed en degelijk landelijk netwerk heeft,
niets is minder waar. Het is ronduit slecht!!!
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@luttikhuis,

Allereerst wil ik even zeggen dat het niet nodig is om je bericht twee keer te posten op twee verschillende plekken. Ook is het bovenstaande bericht niet volgens de forumregels. Vanuit hier kunnen wij niks doen voor je ivm privacy gevoelige gegevens s en wij kunnen als forumleden niet in de systemen van Vodafone.Hier dien je echter contact voor op te nemen met de klantenservice.

Groetjes stevied86
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Welk toestel heb je? Dit kan nogal wat invloed hebben... En wat zie je op je display als je niet kunt bellen? ("geen service", "alleen noodoproepen"?)

Je hebt niet toevallig je telefoon ingesteld op 3G+4G (UMTS+LTE) toch? Op sommige plekken heb je 2G nodig, met name diep binnenshuis als je telefoon ook nog eens in je broekzak zit...
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hey@Luttikhuis. Het is me niet helemaal duidelijk waar je precies problemen ervaart. In de titel geef je aan op postcode 7004. Maar in je bericht geef je aan dat je problemen ervaart op meerdere locaties. Of liggen die locaties allemaal binnen dat postcodegebied?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic