SIIFan

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

4G op Samsung Galaxy SII I9100?

Hallo,
Heb me net een 4G abonnement aan laten praten.
Ben erg benieuwd of
1) iemand weet of mijn Samsung Galaxy SII I9100 dat aan kan?
2) als dat niet zo is, ik wel gewoon 3G kan blijven gebruiken.
Heeft iemand een antwoord?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @SIIFan ,

Je Galaxy SII is niet meer met de tijd van nu dat houdt in dat je geen gebruik kunt maken van het 4G netwerk dat was op dat moment nog niet beschikbaar.

Mocht je 3G willen gebruiken ga naar: Instellingen > Meer netwerken > Mobiele netwerken > Netwerkmodus > WCDMA/GSM is de 3G verbinding. En ja je kunt gewoon 3G gebruiken ;).

Bekijk in context

4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @SIIFan ,

Je Galaxy SII is niet meer met de tijd van nu dat houdt in dat je geen gebruik kunt maken van het 4G netwerk dat was op dat moment nog niet beschikbaar.

Mocht je 3G willen gebruiken ga naar: Instellingen > Meer netwerken > Mobiele netwerken > Netwerkmodus > WCDMA/GSM is de 3G verbinding. En ja je kunt gewoon 3G gebruiken ;).
SIIFan
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Toch raar. De SII I9100 uit Australie was wel 4G. Ik dacht deze dus ook.
En ja, het is een oud bakkie, maar beter oud en klein, dan die grote krengen van tegenwoordig 😉

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @SIIFan ,

Sommige landen kregen en andere versie, op dat moment was in Nederland 4G nog niet beschikbaar.
Tja tegenwoordig zijn ze wel weer met de beste snufjes uitgerust ;).
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
@SIIFan Site die ik zelf veel gebruik is gsmarena.com. Zoekfunctie rechts bovenin, geeft je direct de specs van zo ongeveer elk toestel dat je kunt verzinnen. 4G was ten tijde van de S2 nog niet echt in de picture wereldwijd, ik denk dat Samsung het er daarom niet in heeft zitten.

Ik snap wat je bedoelt qua maten :D. Tip: kijk eens naar de "mini" varianten. Veel fabrikanten brengen van hun vlaggeschip ook een "mini" variant uit. Die heeft weliswaar iets minder goede specificaties, maar ze zijn qua maat vergelijkbaar met de S2. In vergelijking met de S2 zijn ze ook meerdere generaties nieuwer dus ook al zijn bv de s5 Mini en S4 Mini iets langzamer dan hun grote broers, in vergelijking met de S2 maak je echt een behoorlijke sprong in performance. Plus: paar honderd euro goedkoper, which is nice.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic