wrsl

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

4G niet geactiveerd

Heb nu 2 weken Galaxy S5 met Red Essential abonnement maar nog steeds geen 4G. Volgens klantenservice moet technische dienst dat nog activeren maar is nog steeds niet gebeurd. Dat zou toch gewoon bij het afsluiten van het abonnement geregeld moeten zijn...
2 Reacties 2
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Is er op de plek waar je woont wel 4G-dekking? (zie de dekkingskaart)
Of staat het aan op het toestel? (moet niet op GSM/UMTS staan maar ook LTE moet aan staan bij de netwerkinstellingen).
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@wrsl , is het nog gelukt met het antwoord van@RuudNL?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic