dondermedia

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

4G in Zeeland

Goedendag,
Kan iemand mij misschien vertellen wanneer ik het 4G netwerk van vodafone in Zeeland en met namen Vlissingen kan verwachten??
Met vriendelijke groeten,
Fabian Spierings | Dondermedia.nl
5 Reacties 5
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi dondermedia,

Meer informatie over ons 4G netwerk kun je vinden op: https://www.vodafone.nl/4g/.
Dirk1984

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ja ben eigenlijk ook wel benieuwd wanneer het in Zeeland komt.
We kunnen nu wel zien waar er dekking is, maar kan nergens zien wanneer het hier komt.
Want ik kan mij abonnement verlengen.
Maar ik wacht er bewust mee, want ik wacht nog tot Vodafone de Note 3 in het assortiment heeft.
Maar ben benieuwd op welke frequentie ze hier in Zeeland 4G gaan brengen.
Ik hoop op de 800Mhz zodat het bereik niet te wensen over zal laten.
Wat bij de 3G weleens het geval was.
chrisgeuze

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat weleens het geval was?? Zit zelf sterk te denken om een belgisch abbo te nemen. Ik kan niet begrijpen als ik de grens over steek springt hij na max een kilometer al op het belgisch netwerk. Maar terug staat hij er nog steeds op terwijl ik hemelsbreed 8 kilometer van de grens woon. Vlakbij Axel. Waarom dan landelijke dekking?? Beter pakken ze het eens goed aan... Gelukkig wordt het nu aangekaart door Kroes....
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Chris,

Ik zie dat de werkzaamheden in Axel inmiddels voorbij zijn.


Wat betreft 4g, we weten helaas nog niet wanneer Zeeland aan de beurt is. Hopelijk snel natuurlijk. Deze pagina is wellicht ook erg interessant voor jullie: https://www.vodafone.nl/fastforward/
Dutchglory

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
4G in Zeeland YEAH RIGHT..!! :@ 3G werkt niet eens goed in Zeeland..!! volgend jaar misschien, ALS Vodafone hun zaken verbeteren ten minste... anders gaat het klanten kosten...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic