Snorkel

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

4G+ dekking

Ik heb een vraag met betrekking tot de dekking's uitbreiding van 4G+. Op jullie eigen kaart stond in november een dekking's uitbreiding gepland voor januari. Echter in januari was deze uitbreiding niet verwerkt, echter stond hetzelfde kaartje toen voor april geoormerkt. Nu we in februari zitten is ook dat komen te vervallen, en staat dat zelfde kaartje nu geoormerkt voor juli. De uitbreiding is inmiddels meer dan zes maanden vertraagd, maar er iets over zeggen doet Vodafone niet.
Ondertussen heb ik in december al mijn abonnement verlengd, deels op basis van de aanbiedingen met betrekking tot het netwerk ivm andere aanbieders.
Dit is een jammere manier van bedrijfsvoering... Ik zou hierover graag geïnformeerd worden door Vodafone.
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Op meerdere plekken is het 4G+ netwerk al. Neem anders voor de zekerheid contact op met de klantenservice om te zien of het bij jou in de buurt er ook al is. Houd er wel rekening mee dat niet iedere telefoon dit ondersteunt.
Het uitrollen hiervan zal in fases gaan. Normaliter zou het kaartje wel up to date moeten zijn.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
De dekkingskaart is altijd een indicatie. Aangezien we hier via het forum verder niet aan kunnen doen zal ik het topic sluiten. Je kunt dit natuurlijk wel nog altijd melden via onze Network Crew door het gebruik van de online Network Check.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic