Midam

Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

4G Gemeente Renkum (o.a. Doorwerth en Renkum)

Per wanneer is 4G ook beschikbaar binnen mijn gemeente??
Ik woon in Doorwerth (6865 GJ), en volgens jullie 4G kaartje zou dat in April actief moeten zijn, klopt deze informatie nog steeds??
Arnhem (kleine 7 kilometer) vanaf mijn dorp heeft inmiddels al wel 4G dekking, ook al is dat nog wel minimaal.
3 Reacties 3
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi @Midam

Waar heb je dit precies gelezen/gezien? Op de website www.vodafone.nl/4G staat wel geschreven: '' Het Vodafone 4G-netwerk zal in april 2015 landelijk dekkend zijn.''

Bedoel je dit soms?
Midam
topicstarter
Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Nee dat bedoel ik niet!
Volgens het kaartje zou binnen mijn gemeente (Gemeente Renkum) rond april 2014 (dit jaar dus!) al 4G dekking moeten zijn, waarop mijn vraag was of dit nog steeds volgens planning is??
Dat heel Nederland in april 2015 4G dekking heeft wist ik al, maar in dit geval gaat het dus om mijn eigen gemeente , waar Doorwerth, Wolfheze en Renkum onder vallen.
In een klein deel van Oosterbeek heb je al 4G dekking, al is het signaal nog zeer zwak, en komt waarschijnlijk van een geactiveerde mast in Arnhem, alwaar 4G voornamelijk in de binnenstad actief is.
Kijk uit naar je antwoord.

Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi@Midam,
 
Als ik op de dekkingskaart kijk, zie ik hier geen data bij staan van wanneer 4G beschikbaar komt. Kun je eventueel een printscreen maken, zodat ik mee kan kijken?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic