harmentiem

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

4G Friesland

Hallo vodafone,
Ik ben  vorig jaar naar T-mobile gegaan omdat hun wel goed voelde. Maar hun netwerk is zo bagger waardoor ik of Vodafone of KPN ga nemen. Alleen gebruik mijn telefoon heel veel met internet waardoor ik straks een 5S neem met 4G. KPN heeft vanaf januari 4G in postcode 8501, alleen zoek op jullie site wanneer wij ook aan de beurd zijn als Vodafone. Kan nergens op site zien hoelang het nog duurd. Als julllie bijvoorbeeld in feb/ma komen neem ik toch weer Vodafone. Daarom stel ik deze vraag.

Wanneer 4G in Friesland (postcode 8501)

(Ik was eerst volle goeie klant bij Vodafone. Waar vodafone 3G heeft heeft Tmobile 2G)
12 Reacties 12
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Harmen, welkom op ons forum. We zijn heel druk bezig met het uitrollen van ons 4G netwerk. Over een maand of 3-4 zal een veel groter deel van Nederland 4G hebben maar wanneer & waar 4G exact uitgerold zal zijn kan ik je op dit moment niet vertellen. Ik weet dus niet of er 4G komt op die postcode en wanneer precies.

Per wanneer ga je overstappen? Ik kan uiteraard tegen die tijd even voor je controleren hoe we dan zitten qua 4G. Kleine moeite 🙂

harmentiem
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn contract houd 29 21 april 2014 op. en wil niet verlengen bij Tmobile omdat ik hiervoor ook al tevreden was met vodafone.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Ok, wat denk je van dit voorstel: nummerbehoud aanvragen (ik neem tenminste aan dat je je eigen nummer wilt houden) kan 60 dagen voor de overstapdatum. Als je contract 29 april verloopt, dan is dat de 29 of 30 april.

Geef in februari even een seintje hier, dan kijk ik de dekking voor je na en heb je ook nog alle tijd om de meest passende aanbieding uit te zoeken 🙂
harmentiem
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kreeg net een brief van vodafone dat het 4 maanden van te voren kan?n en ze lieten paar toestellen zien via de brief die ik kreeg.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi Harmentiem, bij zakelijke abonnementen kun je 120 dagen van tevoren nummerbehoud aanvragen en bij particulier 60. Wellicht dat er daarom bij jou 4 maanden staat, ben je zakelijke klant? 😄
harmentiem
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
nee ben geen zakelijke klant. krijg zelf een brief van jullie hierheen gestuurd.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Dat is vreemd. Ik raad je aan toch de door ons aangegeven 60 dagen aan te houden. Hopelijk hebben we je tegen die tijd goed nieuws te melden en je (weer) als klant verwelkomen.
pyteranne

Liefhebber
  • 32Posts
  • 1Oplossingen
  • 15Likes
Leeuwarden en westelijke omgeving (straal van +/- 3 km) heeft al wel 4G, dit is echter de postcode 8924 o.a. Ook op postcode 9034 is er 4G! Ik hoop voor je dat er dan 4G voor je is!
harmentiem
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
er staat een fout. mijn contract houd 21 april 2014 op. dat betekent dat ik morgen kan verlengen?
en ik moest seintje geven hoever mijn 4G nog komt hier!
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey @harmentiem

Je kunt in dat geval vanaf de 22e verlengen.

Kijk even op het kaartje om te zien wanneer 4G in jouw omgeving beschikbaar gaat zijn: https://www.vodafone.nl/4g/
harmentiem
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
heb reeds contact gehad met jullie vanmorgen toen werd er verteld dat ik vanaf 20 februari kan verlengen? (max 60 dagen van te voren) ????
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@harmentiem Je kunt inderdaad 60 dagen voor einddatum van je contract nummerbehoud aanvragen bij een nieuwe provider.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic