gebruiker26482

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

4911AW internet zeer traag

Ik heb eigenlijk een vraag en een klacht:

Laat ik beginnen met de klacht:
Internetsnelheid is zwaar *knip*, ben in staat om mijn telefoon uit het raam te gooien en er 6x met de jaguar over heen te rossen, *knip*.

De vraag:
Vodadone gaat al wat jaartjes mee en zend tot ergenis toe continue reclame spotjes uit.
Dan mag je toch wel verwachten dat als je een abo. afsluit bij "een van de grootste" zij hun dekking wel voor elkaar hebben.

Wanneer komt hier verbetering in??

Gegroet, edit: gebruiker26482

Edit: Ik heb uit deze post wat onsmakelijke teksten geknipt. Ook is je gebruikersnaam veranderd. Gebruik je nieuwe gebruikersnaam icm het oude wachtwoord om in te loggen.
3 Reacties 3
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Nou, nou daar schrijf je een hoop smerigheid bij elkaar zeg. Dat kan toch wel iets minder?
Ik weet niet of andere gebruikers behoefte hebben aan jouw toiletervaringen :@. Tip: Lees even onze huisregels. Jouw topictitel heb ik even aangepast naar een meer gebruikelijke titel. Misschien ook een idee voor jouw gebruikersnaam?

Over je klacht.
Op de betreffende postcode is de 3G-dekking inderdaad niet super. Er zijn plannen om een mast erbij te plaatsen precies op jouw postcode, maar dat is een procedure die lang kan duren. Denk aan onderhandelingen, vergunningen etcetera. We hebben jouw regio dus echt niet overgeslagen in de verbeteringsplannen.
Ik weet alleen niet hoe lang het nog zal gaan duren.
Misschien kun je over een tijdje in (betere) geuren en kleuren vertellen over je netwerkervaringen.

Oh, en natuurlijk welkom op het Vodafone Forum
gebruiker26482
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Uhmmm nee dat kan niet minder. Dit omdat dat ik alvorens een klacht/reactie te plaatsen, eerst eens andere klachten en daarop de reactie van vodafone. Heb doorgenomen.

Hierin word (te) vaak het advies gegeven je toestel terug te stellen naar het stenen tijdperk.
Of dat contracten niet ontbonden kunnen worden omdat op het moment *knip* Pardon ik bedoel; constateerd dat er 3g is op moment van controleren. Zij aan hun diensten voldoen.
Daar zakt mijn broek van af! (handig als je naar de wc moet)

Succes met het plaatsen van de mast.

Gegroet, *knip*

Edit: ook in deze post de onsmakelijke dingen eruit gehaald. Deze voegen niets toe aan de discussie. Houdt er rekening mee dat mensen hier aanstoot aan kunnen nemen. Er is door Astrid gevraagd om je aan de huisregels te houden. Ik wil je dit nogmaals vragen.
gebruiker26482
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat mijn onsmakelijkheden niets aan de discussie toevoegen is jullie mening. Ik deel die mening niet.

Ook is mij door Astrid niet gevraagd om mij aan de huisregels te houden. Maar om ze te lezen.

Ik heb in deze het recht op vrijheid van meningsuiting.
En dit is mijn manier van uiten.

Ook is mij gevraagd door Astrid of het mischien een idee is om mijn gebruikersnaam te wijzigen, dit komt bij mij over als een vrijblijvend verzoek.
Nu word het mij vervolgens door mijn strot geduwd een ander gebruikersnaam te kiezen.

En dat het aanstoot zou geven naar andere gebruikers; ik denk dat mensen heel goed zelf kunnen bepalen hoe zij reageren. We zijn niet allemaal schapen in een kudde.

Conclusie: ik klaar met mijn verhaal, dit forum en vodafone.

Zoek ik straks een goedkopere provider want het maakt blijkbaar niets uit of je bij een grote of kleine gaat.
Houd ik weer wat centen in mijn *knip*

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic