djjurgy

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

4815PL - Wegvallende / trage dataverbinding op 2G/3G sinds update iOS 6.1

Hier ook zelfde probleem nog steeds. 2 jaar geen problemen met 3G op 4815PL. Ook binnenshuis prima bereik. Nu sinds een week of 6 geen bereik 3G.
Nieuwe nanosim geen verbetering, kruistest zelf ook gedaan met andere provider, geen succes. Telefoon iPhone 5 is goed met andere provider werkt deze prima. Eigen sim in andere mob telefoon ook geen 3G. Op mijn thuisadres werkt 3G binnen wel naar behoren. ???? Nu jullie weer.. Vodafone iets aan de mast gedaan in de omgeving ??

Want ik ga natuurlijk geen abonnementsgeld betalen voor iets wat niet naar behoren werkt.
Succes Vodafone. Graag asap oplossen
4 Reacties 4
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
@djjurgy ik heb jouw bericht even verplaatst, omdat je aangeeft dat je toestel na een kruistest normaal functioneert. En een nieuwe simkaart lijkt ook niet te helpen. We moeten het probleem dus ergens anders zoeken.
Momenteel is er een storing in Breda. Dat is echter een stukje bij jou uit de buurt. De kans dat je hier last van hebt is minimaal, maar niet ondenkbaar. Het verkeer van de defecte mast worden namelijk opgevangen door andere masten in de omgeving.
We werken aan een oplossing. Hopelijk merk je snel verbetering.
djjurgy
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Onwaarschijnlijk, want dan zou deze storing op 4811 ook al 6 weken aan de gang moeten zijn!!
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Heb je 4G in je toestel aan staan?
djjurgy
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook al geprobeerd 4G aangezet of uit heeft geen invloed. Ik heb geen 4G abonnement. Dus dat zou ook niets uit moeten maken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic