PeterValentijn

Stamgast
  • 43Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

4711HC - Fast forward?

Hoi ik ben benieuwd wanneer op mijn lokatie de snelheid en de dekking worden verbeterd?dit na aanleiding van jullie fast forward project.mijn lokatie is 4711HC MVG Peter Valentijn
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
PeterValentijn
topicstarter
Stamgast
  • 43Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Hoi ,echt op zitten wachten is een groot woord maar een betere dekking en meer snelheid kan geen kwaad.Ik ben ook altijd geinterreseerd in de techniek vandaar dat ik zulke dingen volg.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi Peter,
Dat klinkt alsof je er met smart op zit te wachten.

Ik heb geen info over de planning op lange termijn. Deze maand staat jouw postcode in elk geval niet op de lijst voor netwerkverbeteringen. Hou gewoon onze meldingen op het forum in de gaten, dan zie je jouw postcode vanzelf wel een keer langskomen denk ik.
PeterValentijn
topicstarter
Stamgast
  • 43Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Hoi ,echt op zitten wachten is een groot woord maar een betere dekking en meer snelheid kan geen kwaad.Ik ben ook altijd geinterreseerd in de techniek vandaar dat ik zulke dingen volg.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
PeterValentijn schreef:
Hoi ,echt op zitten wachten is een groot woord maar een betere dekking en meer snelheid kan geen kwaad.Ik ben ook altijd geinterreseerd in de techniek vandaar dat ik zulke dingen volg.
Supergoed! Altijd leuk om met iemand iedeeën uit te wisselen. Dan zit je hier op de juiste plek 😉
Schaam je niet en praat ook mee in andere boards. Je bent al aardig bezig zie ik. Leuk!
PeterValentijn
topicstarter
Stamgast
  • 43Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Vandaag op een paar plaatsen in omgeving rucphen st willebrord 4G op mijn toestel gehad. Ze zijn er mee bezig ????
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic