Tiny1956

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

4711 - St Willebrord - slecht tot geen mobiel Internet ontvangst postcode

Helaas weer geen mogelijkheid om te kunnen surfen op Internet .pagina's die niet geopend kunnen worden en aangeven geen verbinding. Klachten al zo vaak gemeld en nog steeds geen oplossing .2 g werkt wel maar is zo langzaam dat dat ook vaak mis gaat . Ben jarenlang trouwe klant maar dit maakt me zo ontevreden dat als het zo blijft toch voor een andere provider moet kiezen die wel kan geven wat ze beloven. Promoten 4 G maar heb maar net de verbinding van de 90 jaren het ouderwets signaal kan en mag dit in 2013 met een Red abonnement. Op kleine dorpjes wonen ook klanten die betalen en recht hebben op een in ieder geval een werkend systeem.
28 Reacties 28
Tiny1956
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Arina natuurlijk mogen de techniek mij mailen mijn e mail is *knipje* Of het tijdstip dat ik bereikbaar ben is rond de klok van 5 . Op mijn status op telefoon signaal sterkte geeft hij aan H+ 6 asu en daalt met de seconde naar 0 asu en gaat dan van 3 G 3 asu naar 0 asu vervolgens gewoon G steeds wisselende zoekende signalen tijdens het openen van pagina geeft hij dan aan netwerk fout kijk of je verbinding hebt. Als ik elders ben bijvoorbeeld Etten leur of Roosendaal ishet gewoon goed. Volgens vorige mail is zendmast dicht bij in de buurt en moet de ontvangst uitstekend zijn .onderzoek is gaande volgens klantenservice Alleen jammer dat het zo lang duurt en je in het ongewisse bent .Groetjes
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Ik heb het bij het onderzoek erbij gezet! Hopelijk krijgen jullie nu wel contact 😄
Ik verwijder even je mail adres om spam op je adres te voorkomen 🙂
PeterValentijn

Stamgast
  • 43Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Nog steeds geen internet op 4711 AE wel 3G signaal .
Vermoedelijk de mast in de Irene straat.
PeterValentijn

Stamgast
  • 43Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Alles werkt weer volgens mij gr Peter valentijn
Tiny1956
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Denk ik ook Peter heb al heel deze week redelijk ontvangst Maar nog bevestiging gehad van klantenservice wat er daadwerkelijk aan de hand was. Gr Tiny.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Dat is goed nieuws!
Tiny1956
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas nog niet opgelost nu zelfs alleen maar he oude 2 G netwerk en totaal geen signaal 3 G vanaf 19.00 uur .Zeer plotseling van het ene moment naar het andere .Vreemd ??? WAT IS AAN DE HAND .IS NOG NIET OPGELOST.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Het onderzoek is gelukkig nog niet afgesloten na jullie meldingen. Hopelijk horen we snel iets waarmee we jullie kunnen informeren.
PeterValentijn

Stamgast
  • 43Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Weer haperend internet in st willebrord het is nog niet zoals het hoort gr Peter valentijn
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic