Timvt

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

4424 AZ - Wemeldinge - 'Fout tijdens zoeken naar netwerken' - 21-8

Hallo,
 
Ik heb vorige week mijn toestel van reparatie terug gekregen (HTC One X) en sinds toen kan ik geen verbinding meer maken met een netwerk. Heb het meerdere malen (verschillende dagen) geprobeerd, en heb 1x minimale verbinding met Vodafone NL kunnen krijgen (nauwelijks 1 streepje / nauwelijks internet) voor 2 minuten. Andere providers worden ook niet gevonden.
 
Heb van verschillende mensen gehoord dat dit aan mijn (mini)sim-kaart kan liggen, maar in een ander toestel waar geen minisim in hoeft, prima. 
 
Voor de rest heb ik al de tips uit dit topic al geprobeerd. http://forum.vodafone.nl/t5/Netwerkvragen/Help-Ik-kan-niet-bellen-sms-en-internetten/td-p/79996
 
Ik hoop dat jullie er meer vanaf weten.
 
Tim
4 Reacties 4
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi Timvt,

Welkom op het Vodafone Forum!

Een beetje vreemd dat je nu ineens geen netwerk meer kunt vinden is het natuurlijk wel.
Mijn eerste ingeving zou zijn dat het óf aan je toestel ligt óf aan je simkaart.
Ik snap alleen 1 ding niet.
Timvt schreef:
Heb van verschillende mensen gehoord dat dit aan mijn (mini)sim-kaart kan liggen, maar in een ander toestel waar geen minisim in hoeft, prima.

Hoe heb je je simkaart getest als hij niet in het andere toestel past? Heb je een adapter of zo?
Als je sim in een ander toestel wel goed werkt zou je nog een andere sim in jouw toestel kunnen testen. Heb je dan dezelfde problemen dat weet je (bijna) zeker dat het aan het toestel moet liggen. Misschien maakt het slecht contact met de simkaart. Je weet maar nooit.
Zou je dat eens kunnen proberen?
Timvt
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja heb een adapter om van mijn mini-sim een 'normale' sim te maken. Ik zal nog proberen om een andere minisim in mijn toestel te plaatsen, maar zou erg raar zijn als het aan het toestel ligt omdat deze net van reparatie terug is.
Timvt
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb geprobeerd een netwerk te zoeken met een andere sim, zonder succes. 
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Timvt schreef:
Heb geprobeerd een netwerk te zoeken met een andere sim, zonder succes.
Dus met een andere sim in je toestel lukt het ook niet om verbinding te maken? Was dit ook een Vodafone simkaart? Als dit inderdaad het geval was dan kun je er bijna zeker van zijn dat het toch aan het toestel ligt.. Hoe vervelend dat ook is. 😞
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic