dvdrip1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

4102HT al even slecht bereik

Goedenavond,
 
al sinds gistermiddag heb ik op bovenstaande postcode erg slecht bereik. Zowel op mijn iPhone4s als HTC DesireZ, beide Vodafone, slechts 0 tot 1 streepje verbinding. Begreep van een collega dat ik ook niet bereikbaar was (heb dus ook geen telefoon gehad...).
 
Is er in de buurt sinds gisteren een storing? Bellen lukt nog wel, internet is ook slechts 'g' ofwel lagere snelheid.
3 Reacties 3
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hey dvdrip1,

Ik heb het een en ander nagekeken maar ik kan geen storing ontdekken. Heb je beide toestel ook al eens 10 minuten uitgezet? De nummers zullen daardoor opnieuw op het netwerk geplaatst worden.
dvdrip1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn gsm was gisteren geheel leeg dus had de hele nacht sowieso uitgestaan. Vannacht opgeladen en vanmorgen weer aangezet. Ik neem aan dat dit hetzelfde effect heeft als je voorstelde? Het signaal was in ieder geval nog steeds slecht (0 tot 1 streepjes voor beide telefoons).
 
Ik ben naar mijn werk gegaan en toen ik vanavond weer in mijn eigen woonomgeving was, was het op genoemde locatie weer (nagenoeg) vol bereik. Dus het probleem lijkt zichzelf te hebben opgelost.

Bijzonder... maar wel fijn.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
dvdrip1 schreef:
Mijn gsm was gisteren geheel leeg dus had de hele nacht sowieso uitgestaan. Vannacht opgeladen en vanmorgen weer aangezet. Ik neem aan dat dit hetzelfde effect heeft als je voorstelde? Het signaal was in ieder geval nog steeds slecht (0 tot 1 streepjes voor beide telefoons).

Ik ben naar mijn werk gegaan en toen ik vanavond weer in mijn eigen woonomgeving was, was het op genoemde locatie weer (nagenoeg) vol bereik. Dus het probleem lijkt zichzelf te hebben opgelost.

Bijzonder... maar wel fijn.
Nou, dat is fijn toch? Gelukkig maar! 😄 Mocht je toch nog vragen hebben dan kun je die altijd via het forum stellen!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic