Franhau

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

4000 - werkt niet meer

Naar 4000 sms gaat niet meer. Kan geen databundel aanzetten. Mijk vodafone geeft ook elke keer storing aan. Help

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Wat voor een toestel heb je  @Franhau? Heb je premium sms uitgeschakeld in je telefoon?

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Franhau 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dat is wel heel vervelend en niet best. Ik kan niet controleren of er een storing is maar dat kan iemand van Vodafone natuurlijk wel. Je zou, dat kan vanaf nu, de klantenservice kunnen bellen om te vragen wat er aan de hand is en dan gelijk vragen of ze voor je een databundel willen activeren. Of je wacht tot er iemand van Vodafone hier online is en dan met je mee kijkt. Echter, ik denk dat een belletje naar de klantenservice wel iets sneller gaat 

Laten we hopen dat een kleine storing is en dat het snel verholpen kan worden. Maar ik zou gewoon even bellen, dan weet je het direct. Laat je het hier nog even weten, bedankt!

JodeHa

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Franhau wrote:

Naar 4000 sms gaat niet meer. Kan geen databundel aanzetten. Mijk vodafone geeft ook elke keer storing aan. Help

Om je tegoed te checken moet je wel een keywoord toevoegen aan je SMS zoals STATUS.

Je telefoon een keer uit en aanzetten helpt soms ook.

 

Gr,

J

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Franhau . Welkom hier!

Wat irritant dat je zo vastloopt, steeds. Je zegt dat je steeds een foutmelding ziet. Wat is de foutmelding? 

Franhau
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het geeft aan dat het niet verzonden kan worden. Hen alles al.nagekeken in de instellingen.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Wat voor een toestel heb je  @Franhau? Heb je premium sms uitgeschakeld in je telefoon?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic