freejim

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

4 mobiel nummers in een keer overgaan met nummerbehoud

kan iemand alle 4 nummers in een keer verhuizen naar ziggo samen voor ons?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @freejim 
Welkom op de Community. 
Ik help je hier graag verder mee.

Van welk abonnement wil je gebruik maken per nummer? 
Via www.vodafone.nl zie je welke abonnementen er allemaal zijn.
Mocht je vragen hebben over onze abonnementen of hulp bij het aanvragen van deze abonnementen, dan hoor ik het graag.
Mocht je een aanbod willen, dan mag je hiervoor bellen met 0800-0560 of een bericht sturen via Facebook of Twitter. Mijn collega's kijken graag naar een passend aanbod voor je. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @freejim 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Mooi dat je alles in 1x wil omzetten. Ziggo Samen is eigenlijk een slogan dat Vodafone en Ziggo samen je extra voordeel geeft. Alleen Vodafone heeft mobiel en die kunnen je natuurlijk heel goed helpen met het omzetten van je nummers en bijbehorende abonnement. 

Het ligt er maar net aan wat voor abonnement je nu hebt en wat je er voor terug wil. Als je met 4 personen aan 200GB genoeg hebt, dan zou je Red Together kunnen nemen met Red Together Extra abonnementen (200GB is alleen als je ook Ziggo klant bent). 

Je kan natuurlijk hier wachten op extra hulp van een Vodafone medewerker en die kunnen met je mee kijken. Maar je kan ook de klantenservice bellen om te vragen je te helpen. Deze willen dan graag weten wat je nu hebt en kunnen je advies geven. 

Gaat het om 4 zakelijke abonnementen dan verwijs ik je het liefst naar de zakelijke markt van Vodafone. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @freejim 
Welkom op de Community. 
Ik help je hier graag verder mee.

Van welk abonnement wil je gebruik maken per nummer? 
Via www.vodafone.nl zie je welke abonnementen er allemaal zijn.
Mocht je vragen hebben over onze abonnementen of hulp bij het aanvragen van deze abonnementen, dan hoor ik het graag.
Mocht je een aanbod willen, dan mag je hiervoor bellen met 0800-0560 of een bericht sturen via Facebook of Twitter. Mijn collega's kijken graag naar een passend aanbod voor je. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic