michel72

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

4 G

Hallo,

Zou u mij kunnen vertellen wanneer 4G op mijn adres te gebruiken is?
9251 LH.
En dan niet naar kaartje verwijzen want daar staat het niet op.

Michel
5 Reacties 5
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Beste Michel, we zijn druk bezig met de uitrol van het 4G netwerk en het verbeteren van ons netwerk. Zie hiervoor ook het recent gepubliceerde bericht hierover. Wij hebben echter geen indicatie over wanneer en of het 4G netwerk beschikbaar komt wordt op een specifieke locatie. En dan moet ik je toch even naar dekkingskaart verwijzen waar je de uitrol in de gaten kunt houden: www.vodafone.nl/4G
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Beste Serkan, ik vind die vraag van Michel best een goede.
In het recent gepubliceerde bericht waarna je verwijst staat dat er een vragenuurtje via twitter georganiseerd werd. Tijdens dit vragenuurtje gaf Vodafone aan dat je binnenkort een postcodecheck zou kunnen doen, juist om een indicatie te krijgen wanneer 4G op een specifieke locatie komt.
Zie de berichten van 18 november "postcodecheck komt binnenkort" https://twitter.com/vodafoneNL_pr
Is er een indicatie wanneer die postcodecheck online gaat?

Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi @ChrisNL

Ik heb het even nagevraagd maar het is nog niet bekend wanneer dit precies beschikbaar zal worden. Zodra daarover meer informatie bekend wordt zullen we dit communiceren via onze site.
michel72
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hey,

Schiet dus niet op.
Mensen worden blijgemaakt met een dood vogeltje.
ALS 4G al op mijn locatie komt is dat dus uiterlijk 2015!!!!
Te gek voor woorden. Maar zal het er mee moeten doen.
Scheelt wel tegen die tijd loopt me abbonement af kan ik gelijk kijken voor een andere aanbieder.
Betaal nu dus 2 jaar een best bedrag voor lucht !!!!!
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
4G komt op je locatie, maar het kan best nog even duren ja. In ieder geval zijn er nu al gedeelten van Leeuwarden met 4G. De rest van Leeuwarden volgt binnen een paar maanden.

Dus zodra je onderweg bent in een grotere stad kun je er al gebruik van maken. Verder even wachten tot de postcodecheck er is, dan weet je meer wanneer je het ongeveer kunt gebruiken, want er zijn gedeeltes tussen Leeuwarden en Groningen in waar het ook al eerder in 2014 komt!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic