Jef_C

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

4.2.2 HTC One X vodafone branded

Aangezien ik al ruim een half jaar (sinds de laatste update) problemen heb met o.a. WiFi in de trein en Vodafone de fix hiervoor niet uitbrengt (htc zelf heeft deze fix ruim een half jaar geleden uitgebracht) heb ik mijn hoop gevestigd op de nieuwe update naar 4.2.2.

Is het al bekend hoe lang Vodafone er over gaat doen om deze update uit te brengen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Milanvdr

Gedreven Liefhebber
  • 52Posts
  • 3Oplossingen
  • 6Likes
Ik heb de update vandaag kunnen downloaden. Ga daarvoor naar instellingen > Info en druk op Software updates. Waarschijnlijk zal hij vragen of je wilt update (let op dit kost wel internet als je niet op wifi zit.) Daarna zal je telefoon geupdate worden.

Bekijk in context

14 Reacties 14
Milanvdr

Gedreven Liefhebber
  • 52Posts
  • 3Oplossingen
  • 6Likes
Ik heb de update vandaag kunnen downloaden. Ga daarvoor naar instellingen > Info en druk op Software updates. Waarschijnlijk zal hij vragen of je wilt update (let op dit kost wel internet als je niet op wifi zit.) Daarna zal je telefoon geupdate worden.
Jef_C
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dan heb je waarschijnlijk geen Vodafone branded toestel. Maar dit biedt wel een mooie kans om bij te houden hoelang Vodafone ons laat wachten. Op 22-8 had jij de update.

Dan is dit dag 1.
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
Vorige week was ie al uit maar HTC released nooit naar iedereen tegelijk, we zitten dus al op dag 8 ofzo. Gelukkig is voor deze update geen hboot update nodig, dus kunnen we een custom rom installeren, itt de 4.1 jb update waar we echt moesten wachten op Vodafone totdat er een correct gesigneerde firmware.zip was met een hboot update.

vannelle

Gedreven Liefhebber
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

HTC One X - Android 4.2

Tot slot ook erg goed nieuws voor misschien wel het mooiste toestel van 2012; de HTC One X. Alhoewel hij niet meer de nieuwste is krijgt hij toch een nieuwe(re) Android-versie aangemeten. HTC is in Europa begonnen met het uitrollen van Android 4.2.2 naar de One X. Daarbovenop krijgen gebruikers ook de nieuwste versie van HTC Sense; versie 5. De update belooft ook functies zoals BlinkFeed, nieuwe lock screen widgets, een batterijindicator in de statusbalk, Sleep Mode en nog meer. De update weegt zo'n 380 MB dus het downloaden over WiFi is raadzaam.

maar die hebben hem nog niet en t mobile branded wel ?
vannelle

Gedreven Liefhebber
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
moet een unbranded zijn de branded hebben nog niets
whatster

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Deze toestel ingeruild voor een S4 omdat een firmware maanden op zich liet wachten.
 
Maar dus aan mijn partner gegeven en vandaag zij dus een melding gekregen van een nieuwe update :).
Netjes van Vodafone, zou dan toch alle Vodafone dingen er af gegooid zijn?.
 
 
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
updates zijn afhankelijk van je Carrier IDintification, ofwel CID, in de playstore kan je cidgetter downloaden en even je CID checken, CID's die beginnen met HTC__ *** zijn unbranded, met vodafone VODAP*** bv met vodafone branding.... door alle vodafone troep eraf te gooien verander je je CID niet, dat kan alleen als je s-off bent en dat is nog niet mogelijk tenzij je heel veel geluk hebt en een toestel s-off uit de fabriek is gekomen of je een paar duizend over hebt voor een officiele javacard....
Jef_C
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dag 5 inmiddels........

Wie doet er mee? Gokken hoe lang Vodafone er over gaat doen om deze update vrij te geven.

Ik gok 5 maanden......
whatster

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Jef_C
 
Hoezo?, voor de One X branded was deze er maandag maar de One S krijgt hem helemaal niet hoor, zo ver ik het hier en daar heb gelezen!.
Jef_C
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik check het net en mijn telefoon geeft idd aan dat er een update is. Straks als ik thuis zal ik de update downloaden.

Mocht dit de betreffende update zijn dan ben ik positief verrast door Vodafone.
Jef_C
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Jeuh! Ik ben blij verrast met deze snelle update.

Nog niet kunnen testen of de problemen met wifi N netwerken met deze update verholpen zijn.
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
Je hebt zeker niet het update pakket voor mij, specifiek de firmware.zip binnenin de update
Marinus

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
4.2.2 was deze week beschikbaar en geinstalleerd. Helaas zijn de wifi problemen alleen maar erger geworden!!
 
Jef_C
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Idd, Wifi is nu nog slechter geworden. *knip* Vodafone, al mijn collega's met originele HTC software hebben deze problemen niet.

Nooit meer een Vodafone branded toestel, Vodafone laat je gewoon in de kou staan met je dure toestel.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic