manonh

Gedreven Ontdekker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

3g verbetering nijkerk? ???

Is er misschien bekend of er binnenkort aan netwerkverbetering gewerkt gaat worden in Nijkerk (3861) zowel in huis als in de tuin is het bereik slecht. ... werd ook erkent Door helpdesk. Zit hier verbetering aan te komen?
2 Reacties 2
manonh
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vergeet Nog wat. .. sinds februari. .. ben ik klant bij Vodafone zakelijk. Vandaag dat moment is bereik slecht daarvoor was ik particulier klant bij Vodafone en was mn bereik aanzienlijk beter. Is dit toeval? Had toen de galaxsy s en nu de s3
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hi Manonh, voor zover ik kan zien staat er op korte termijn geen verbetering op de planning voor het 3G netwerk op die postcode. We blijven natuurlijk bezig met het verder ontwikkelen en verbeteren van ons netwerk dus wellicht dat dit op een later moment zal gebeuren. Indien je er hinder door ondervindt kun je het beste het 2G (GPRS) netwerk gebruiken of gebruik maken van SignaalPlus. Zie hier voor meer informatie.

Daarnaast kan het wisselen van particulier naar zakelijk geen invloed hebben op je dekking. Dit is namelijk alleen een tenaamstelling. Wel kan het te maken hebben met je toestel of je simkaart.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic