marreko

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

3g en h+ ipv 4g

Goede avond,

Ik heb sinds gisteren een note 3 met zakelijk red abbon ipv ondernemersbundel of hoe die ook heette.

Ik heb nieuwe simkaart ingevoerd en aangemeld in mijn vodafone.
Alles werkt maar ik zie als ik geen wifi gebruik alleen maar 3g of h+ , er zou toch 4 g moeten staan op bepaalde plekken ?
Ik was vandaag o.a. in noordwijk en leiden etc maar nergens zag ik 4g, terwijl bij mensen om mij heen wel 4g in hun tel zichtbaar was.
Komt dit omdat het nieuwe abbo misschien nog in moet gaan of moet er egens iets aangezet worden ?

bvd en mvg marco
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @marreko ,

Als deze aangevinkt staat zou je in principe gewoon in sommige plaatsen in Nederland gebruik kunnen maken van het 4G netwerk. Staan de laatste updates al geïnstalleerd op het toestel?
Anders kan het misschien inderdaad te maken hebben met je abonnement.

Bekijk in context

5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @marreko ,

Je zou eens kunnen kijken bij je instellingen en zie dan 'Mobiele netwerken' staat er dan tussen het 2G 3G ook 4G (LTE).
marreko
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
bij netwerkmodus staat LTE/WDCMA/GSM aut verbinden geselecteerd

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @marreko ,

Als deze aangevinkt staat zou je in principe gewoon in sommige plaatsen in Nederland gebruik kunnen maken van het 4G netwerk. Staan de laatste updates al geïnstalleerd op het toestel?
Anders kan het misschien inderdaad te maken hebben met je abonnement.
marreko
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
gisteren bij installeren nieuwe tel ook laatste update uitgevoerd, ik bel morgen de hepdesk wel even, bedankt en fijne avond
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @marreko ,

Geen dank hoor, jij ook en fijne avond verder! Je kunt ook via de online kanalen verder contact houden maar bellen mag altijd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic